Biuro Obsługi Klienta:
801 626 666
Dni
Godziny
Minuty
Sekundy
uwaga konkurs!
Nagrodzimy pozytywne zmiany w obszarze HRM w czasie pandemii.
WEŹ UDZIAŁ W KONKURSIE

Doceniamy pozytywne zmiany w obszarze HRM w czasie pandemii.


Pandemia Covid-19 od roku zmienia znany nam świat. Te zmiany dotyczą również, a może przede wszystkim gospodarki. Firmy, które stanęły przed ogromnym wyzwaniem jak nigdy przedtem potrzebowały wsparcia działów HR. To właśnie HR-owcy z ogromną determinacją stanęli do walki o pracowników i utrzymanie biznesu. Jest to czas weryfikacji roli , funkcji i znaczenia tych ludzi w organizacjach. Obserwując niezwykle, innowacyjne działania skoncentrowane na wspieraniu pracowników i biznesu postanowiliśmy nagrodzić tych, którzy robią to najlepiej, pokazać ich najlepsze rozwiązania aby inspirować innych.


Jeżeli jesteś pracownikiem działu HR, HR Business Partnerem,

Learning & Development Managerem, HR Managerem lub pełnisz inną funkcję w obszarze zarządzania ludźmi w firmie, ten konkurs jest dla Ciebie!


Nagrodzimy działania, które służą dostosowaniu organizacji do wymogów biznesu

w trudnym czasie pandemii. Zapraszamy do udziału w trzech kategoriach:

1. Szkolenia i rozwój 2. Zarządzanie zmianą 3. HR Business Partnering


Nie zwlekaj, podziel się z nami sukcesami swoimi i swoich zespołów.

Jeżeli masz pytania, zadzwoń: +48 510 024 916, lub napisz: katarzyna.chalas@infor.pl

DLACZEGO WARTO?

ZAPREZENTUJESZ ŚWIATU SWOJE PROJEKTY

WYZNACZYSZ NOWE STANDARDY W HR

UZYSKASZ DOSTĘP

DO WIEDZY I NAJLEPSZYCH SZKOLEŃ

WZMOCNISZ EMPLOYER BRANDING SWOJEJ ORGANIZACJI

ZBUDUJESZ SWÓJ PRESTIŻ

KONKURS

Zapraszamy do udziału w trzech kategoriach:

Szkolenia i rozwój

HR Business Partnering

Zarządzanie zmianą

NAGRODY

LAUREACI

UDZIAŁ W JEDNYM Z TRZECH SZKOLEŃ ORGANIZOWANYCH PRZEZ KIROV STRATEGIC NEGOTIATIONS

1. Szkolenie „Negocjacje - przygotowanie, argumentowanie, przekonywanie”

2. Szkolenie „Budowanie zespołu i relacji z partnerami w biznesie w oparciu o Style Myślenia FRIS®. Neurowspółpraca”

3. Szkolenie „Psychologia negocjacji w trudnych sytuacjach biznesowych”

INFORLEX Kadry Płace i HR

(dostęp na 6 miesięcy)

PERSONEL I ZARZĄDZANIE

(prenumerata na 12 miesięcy)

BIBLIOTEKA HR-OWCA

komplet książek o tematyce HRM

WYRÓŻNIENI

Certyfikacja HR Business Partnera

Trzyletnie członkostwo

w Polskim Stowarzyszeniu HR Business Partner

PERSONEL I ZARZĄDZANIE

(prenumerata na 12 miesięcy)

INFORLEX Kadry Płace i HR

(dostęp na 6 miesięcy)

BIBLIOTEKA HR-OWCA

komplet książek o tematyce HRM

KAPITUŁA
Daniel Wocial
CEO, Dyrektor Generalny klastra Polski, Czech i Słowacji
w The Adecco Group
Lider biznesu z międzynarodowym doświadczeniem. Od ponad 20 lat zdobywa ekspertyzę w obszarze transformacji organizacji biznesowych i HR. Na wszystkich etapach kariery stawia na rozwój i pozyskiwanie nowych kompetencji. W The Adecco Group odpowiada za wszystkie segmenty działalności spółki oraz funkcje korporacyjne dla Polski, Czech i Słowacji. Kieruje transformacją organizacji, w której największą pasją są ludzie. Stawianie człowieka w centrum uwagi sprawia, że oferowane przez grupę Adecco rozwiązania w obszarze HR, talentów i biznesu, pozwalają pracownikom rozwijać się, a firmom realizować potencjał biznesowy bez ograniczeń.
Praktyczne doświadczenia biznesowe łączy z solidnym przygotowaniem akademickim. Ukończył studia podyplomowe z zakresu ubezpieczeń na Akademii Finansów w Warszawie, kanadyjskiej EMBA na University of Quebec i Szkole Głównej Handlowej w Warszawie i uzyskał tytuł magistra psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Jacek Kowalski
Członek zarządu ds. Human Capital w Orange Polska

Jestem pasjonatem tematyki Human Capital. Przez całą zawodową karierę angażuję się w liczne projekty transformacyjne i zarządzanie zmianą. Jestem menedżerem, który cały czas odczuwa wielką satysfakcję z pracy z kreatywnymi i odważnymi zespołami. Uwielbiam uczyć się przez praktykę. Bliskie mi koncepty to: Organizacja Ucząca Się (P.Senge) oraz Refleksyjny Praktyk (D.Schon). Od 2011 jestem członkiem Zarządu ds. Human Capital w Orange Polska. Wcześniej pełniłem funkcję Dyrektora Wykonawczego ds. Zasobów Ludzkich oraz Dyrektora Pionu Zarządzania Kompetencjami i Rozwojem Pracowników. Przygodę z Orange zacząłem jako menedżer ds. szkoleń oraz HRBP dla sprzedaży w PTK Centertel.Jestem członkiem nieformalnej grupy pasjonatów Human Explorers wymieniającej się doświadczeniami. A także: Członkiem Rady Programowej Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami, Uczestnikiem inicjatywy Liderzy Pro Bono oraz Przewodniczącym Rady Nadzorczej PTE Orange.

Stworzyła i kieruje programami rozwojowymi dla kadry kierowniczej i z przekonaniem realizuje politykę różnorodności w firmie EY poprzez programy wykorzystujące talenty kobiet oraz konkretne rozwiązania operacyjne i procesowe. Jako Prezes Fundacji Liderek Biznesu prowadzi spotkania i warsztaty dla liderek biznesu, bierze udział w konferencjach, panelach i debatach, dyskutując z przedstawicielami biznesu i polityki o korzyściach wynikających z rosnącej aktywności zawodowej kobiet. Mentor Programu Mentoringowego Fundacji Liderek Biznesu.
Agnieszka Maciejewska
Prezes Zarządu Fundacji Liderek Biznesu, Dyrektor Personalna EY
Twórca „Akademii Negocjacji, Budowania Relacji i Kreowania Wartości w Biznesie” oraz studiów podyplomowych „Strategiczne Zarządzanie Sprzedażą i Zespołem Sprzedaży” - Kirov.pl. Współtwórca programu „Life & Business Energy Management” - i "Life Energy Management Academy" - LifeEnergy.pl. Doradca i trener biznesu, wykładowca akademicki, mówca inspiracyjny, instruktor CHS – styl Qi Gong i Tai Chi, praktyk ZEN Coachingu. Specjalizuje się w projektowaniu szkoleń i programów rozwojowych dla firm.
Nikolay Kirov
Partner i członek zarządu w Kirov Strategic Negotiators i LifeEnergy.pl
Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Członek Okręgowej Rady Adwokackiej w Poznaniu, Komisji ds. Wizerunku Zewnętrznego i Ochrony Prawnej oraz Komisji Legislacyjnej przy NRA. Konsultantka KIG. Występuje w charakterze prelegenta i doradcy w mediach, na kongresach, konferencjach i szkoleniach. Od roku 2013 Mecenas Krzyżowska należy do grona prawników prestiżowej organizacji prawnej Union Internationale des Avocats. Członek Konwentu Wyższej Szkoły Europejskiej im. J.Tischnera w Krakowie. W 2018 roku zorganizowała i wdrożyła. autorski projekt “Przybliżamy prawo przedsiębiorcom”, w ramach którego na kanale YouTube prezentuje i omawia przystępnym językiem zagadnienia z prawa cywilnego, prawa pracy, kodeksu spółek handlowych oraz zmian w prawie. Autorka książki „Jak rozwinąć kancelarię na konkurencyjnym rynku”.
Małgorzata Krzyżowska
Adwokat, współzałożycielka międzynarodowej korporacji prawniczej Aliant® z siedzibą w Zurichu.
PROWADZĄCA
Kierownik gazetaprawna.pl, dziennikarka i redaktorka
Lidia Raś
SZCZEGÓŁY ORGANIZACYJNE
Mikroszkolenia rozpoczną się
o godz. 10:00 i będą złożone z dwóch części: wykładowej i quizu.
Mikroszkolenia są przeznaczone
do oglądania na żywo, tylko
w ustalonych terminach.
Osoby, które zapiszą się na szkolenia, dzień przed każdym szkoleniem otrzymają maila z linkiem do transmisji szkolenia.
W trakcie trwania szkoleń jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem danego szkolenia i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów.
Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).
Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).
FORMULARZ KONKURSOWY
OPISZ SWOJE DZIAŁANIA
W opisie zwróć uwagę: skąd wziął się pomysł na projekt?
Czy były przeprowadzane badania poprzedzające wprowadzenie projektu, jakiego rodzaju?
Jaki jest cel działań/ projektu? Jakie działania, instrumenty były wykorzystane w trakcie projektu?
Kto był zaangażowany w realizacje projektu, inicjowanie, promowanie, wdrażanie?
Wpływ projektu na zamiany. Opisz potrzeby pracowników i biznesu .
Wybierz...
Wybierz...
Wybierz...
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest INFOR PL S.A. Obowiązek informacyjny - (więcej informacji).
* Pola wymagane

regulamin z jego wszystkimi postnowieniami.*

Zgłoszenie można przesłać drogą mailową na adres katarzyna.chalas@infor.pl
Zgłoszenie można przesłać drogą mailową na adres katarzyna.chalas@infor.pl
Zgłoszenie można przesłać drogą mailową na adres katarzyna.chalas@infor.pl

organizator

patron medialny

partnerzy

© INFOR PL Spółka Akcyjna