Social media w rekrutacji

WEBINARIUM

ZAPISZ SIĘ

3 kwietnia

godz.: 10.00 -11.00

Skorzystaj!

cena
tylko

98 zł

Media społecznościowe są dziś narzędziem chętnie wykorzystywanym w biznesie – m.in. przez działy HR do wsparcia rekrutacji oraz promocji firmy. Jednocześnie pracownicy funkcjonują w tych samych mediach społecznościowych również jako osoby prywatne. Na swoich profilach umieszczają przeróżne treści – czasem niezgodne z polityką czy wartościami firmy. Zdarzają się też informacje poufne, szkodzące wizerunkowi firmy, a nawet oczerniające pracodawcę.

FORMULARZ
Biorę udział w WEBINARIUM:
Social media w rekrutacji
Prowadzący:
Anna Podolska
Branch Manager Hays Poland

Ekspertka Hays Poland. Przez wiele lat w krakowskim zespole Hays odpowiadała za procesy rekrutacyjne na stanowiska menedżerskie w IT – zarówno dla międzynarodowych korporacji, jak i polskich firm oraz startupów. Następnie jako Team Leader odpowiadała za zespół Accountancy & Finance oraz Business Services w południowej Polsce. Osobiście angażowała się w realizację projektów do działów HR. Wraz ze swoim zespołem z sukcesami zrealizowała setki wymagających procesów rekrutacyjnych na stanowiska menedżerskie i specjalistyczne. Obecnie jako Branch Manager odpowiada za oddział Hays w Krakowie i zespół konsultantów oferujących szeroko pojęte usługi rekrutacyjne.

  • Czy warto być obecnym w social mediach – a jeśli tak, to jak to robić?
  • Czy social media mogą być narzędziem rekrutacyjnym?
  • Jak reagować na sytuacje, gdy pracownik publikuje informacje niezgodne z polityką firmy?
  • Jak komunikować pracownikom politykę aktywności w mediach społecznościowych?

Podczas webinarium dowiedzą się Państwo:

© INFOR PL Spółka Akcyjna