Księgowego
Dzień
Kongres KSeF
13.11.2025
8:30-17:00

Novotel Warszawa Airport, ul. 1 Sierpnia 1, Warszawa
Cyfrowa rewolucja w fakturowaniu
O kongresie
KSeF – Nowa Era Fakturowania. Bądź gotowy na rewolucję 2026!
dla księgowych z firm oraz biur rachunkowych – praktyczne spojrzenie na obowiązki podatników, organizację procesów księgowych i współpracę z klientami biznesowymi,
To wyjątkowa okazja – dzięki udziałowi przedstawicieli Ministerstwa Finansów uczestnicy otrzymają informacje z pierwszej ręki. W gronie doświadczonych praktyków, doradców podatkowych, ekspertów IT oraz przedstawicieli administracji i dostawców technologii porozmawiamy o wyzwaniach, obowiązkach i najlepszych sposobach wdrażania KSeF w praktyce.
Wraz z wejściem w życie obowiązkowego Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF) w 2026 roku, zarówno firmy, jak i jednostki sektora finansów publicznych stają przed koniecznością wdrożenia zupełnie nowych rozwiązań w zakresie fakturowania i obiegu dokumentów. To nie tylko zmiana techniczna, ale także pełna transformacja procesów – organizacyjnych, księgowych i podatkowych. Kongres KSeF to wyjątkowe, ogólnopolskie wydarzenie, które w jednym miejscu i czasie łączy zagadnienia wdrożenia KSeF w podziale na dwie ścieżki tematyczne:
Dołącz do spotkania praktyków, ekspertów i przedstawicieli Ministerstwa Finansów, którzy przygotują Cię na nadchodzące zmiany – specjalnie dla księgowych z firm i biur rachunkowych oraz specjalistów budżetowych.
dla księgowych i finansistów z jednostek budżetowych i samorządowych – specyfika rozliczeń w instytucjach publicznych, w tym dotacje, faktury zaliczkowe, wewnętrzne oraz refakturowanie.
Networking i materiały szkoleniowe – konsultacje z partnerami, rozmowy przy kawie i lunchu oraz dostęp do materiałów elektronicznych
Inspirujące prelekcje – prowadzone przez ekspertów z doświadczeniem wdrożeniowym
Praktyczne warsztaty – ćwiczenia na realnych przykładach, obsługa błędów, wystawianie i odbiór e-faktur
Strefa Ekspercka – moderowane dyskusje przy „okrągłych stołach”
Debata otwierająca – z udziałem kluczowych ekspertów i przedstawicieli MF
Dwie ścieżki tematyczne – dopasowane do środowiska zawodowego uczestników
Aktualna wiedza – wszystkie obowiązki wynikające z KSeF i najnowsze zmiany w prawie
Dlaczego warto wziąć udział w Kongresie?
Integracja systemów finansowo-księgowych z KSeF
Najczęstsze błędy przy wdrożeniu KSeF – jak ich unikać i minimalizować ryzyka
Organizacja procesów księgowych i współpraca z innymi działami w firmach i jednostkach budżetowych
Zmiany w JPK i sprawozdawczości wynikające z KSeF
KSeF w sektorze publicznym – harmonogram, statusy techniczne, rozliczanie dotacji i zaliczek
Kluczowe tematy omawiane w ramach Kongresu:
Nowe obowiązki podatników od 2026 r. – praktyka wystawiania e-faktur
Śmieszny jak kabaret, zaskakujący jak stand-up!
To spektakl tworzony na żywo, w którym każdy występ jest niepowtarzalny.
Tu publiczność decyduje, co wydarzy się na scenie – a efekt to 40 minut gwarantowanego śmiechu i 100% spontanicznej zabawy.
Przyjdź i rozerwij się jak nigdy dotąd!
🎭 Komediowy Show – Gość Specjalny Wieczoru
Na zakończenie części merytorycznej zapraszamy wszystkich uczestników na wyjątkowy bankiet – czas relaksu, nieformalnych rozmów i integracji. To doskonała okazja, by przy muzyce i lampce wina wymienić się doświadczeniami, nawiązać nowe kontakty i zacieśnić branżowe relacje. Atmosfera swobodnej zabawy sprzyja budowaniu partnerstw i lepszemu poznaniu osób, z którymi współpracujemy na co dzień.
Uroczysty Bankiet
🎬 Wojciech Medyński
Aktor, który wierzy, że najlepsze role rodzą się ze słuchania. Absolwent PWSFTviT w Łodzi. Znany z seriali „M jak miłość”, „Samo życie”, „Pierwsza miłość” oraz z programów „Jak oni śpiewają?” i „Taniec z gwiazdami”. Na scenie porusza się od dramatów i musicali po improwizację z GRANDA Teatr Impro, gdzie odkrywa prawdę, emocje i odwagę bycia sobą.
🎤 Agnieszka Bajer
Improwizatorka, śpiewaczka operowa i scenarzystka. Absolwentka i wykładowczyni Warszawskiej Szkoły Filmowej oraz StoryLab Pro. Fascynuje ją przekuwanie emocji w historię – w muzyce, słowie i żarcie. Najbardziej lubi śmiać się z ludźmi i wprowadzać lekkość tam, gdzie jej brakuje.
Dla kogo jest kongres KSeF?
Adresatami konferencji są:
Specjaliści ds. fakturowania
i osoby obsługujące faktury
Księgowi w firmach
i jednostkach budżetowych, główni księgowi
Właściciele i pracownicy biur rachunkowych
Specjaliści ds. podatków i doradcy podatkowi
Przedsiębiorcy wystawiający faktury samodzielnie
Korzyści z udziału w wydarzeniu
Zdobędziesz aktualną wiedzę na temat wdrożenia
i korzystania z KSeF w firmie, biurze rachunkowym
i jednostce budżetowej
Poznasz praktyczne wskazówki i sprawdzone rozwiązania, dzięki którym wdrożysz KSeF szybko, sprawnie i bez błędów
Zyskasz możliwość zadania pytań ekspertom i wymiany doświadczeń z innymi specjalistami z branży
Uzyskasz imienny certyfikat potwierdzający kwalifikacje zawodowe i wysoką jakość świadczonych usług księgowych
Otrzymasz w prezencie bezpłatny 30-dniowy dostęp do wydania cyfrowego Dziennika Gazety Prawnej!
Jak zapisać się na Kongres KSeF?
1
Wypełnij krótki formularz
Opłać zgodnie
z mailem
2
Odbierz link i dołącz
3
Szkolenia i konferencje w liczbach
– tyle razy dzieliliśmy się wiedzą i doświadczeniem
zrealizowanych szkoleń
512
– tyle osób podniosło kwalifikacje z naszym wsparciem
przeszkolonych uczestników
10 219
– tyle osób rozwijało kompetencje i nawiązywało cenne kontakty zawodowe
uczestników konferencji
1 255
Opinie uczestników konferencji
Konferencja i organizacja na najwyższym poziomie, ogromny plus za doskonałą atmosferę, możliwość networkingu przy lunchu i przerwach kawowych oraz świetnie przygotowane materiały dla uczestników.
Daniel
Agnieszka
Konferencje organizowane przez INFOR to prawdziwa kopalnia wiedzy – przekazana wiedza i praktyczne wskazówki sprawiają, że nawet skomplikowane tematy stają się proste i zrozumiałe.
Barbara
Spotkanie z tak doświadczonymi ekspertami daje nie tylko praktyczną wiedzę, którą można od razu wykorzystać w codziennej pracy, ale także inspirację i pewność siebie, dzięki którym sama czuję się jak ekspertka w swojej dziedzinie!
Program Kongresu KSeF
13.11.2025
8:30-17:00
Novotel Warszawa Airport, ul. 1 Sierpnia 1, Warszawa
Ścieżka tematyczna dla firm i biur rachunkowych
Ścieżka tematyczna dla jednostek budżetowych
Ścieżka tematyczna dla firm i biur rachunkowych
Ścieżka tematyczna dla jednostek budżetowych
Rejestracja uczestników
Rozpoczęcie konferencji
Roman Łożyński, dyrektor Centrum Informatyki Resortu FinansówEdyta Szewerniak-Milewska, Redaktor naczelna Inforakademii, INFOR PL S.A.Magdalena Grotkiewicz, Redaktor naczelna "Rachunkowości Budżetowej"Paweł Jędrzejak, Ekspert INFORLEX
8:30-9:00
9:00-9:10
9:10-10:00
Debata: Co trzeba wiedzieć o Krajowym Systemie e-Faktur?
Prelegenci: Radosław Kowalski, Doradca podatkowy; Roman Łożyński, dyrektor Centrum Informatyki Resortu Finansów; Marcin Otręba, Doradca podatkowy; Krzysztof Rogowski, dyrektor Departamentu Analiz Krajowej Administracji Skarbowej w Ministerstwie Finansów, Mirosław Siwiński, Doradca podatkowy, Moderacja: Janina Fornalik, Doradca podatkowy
10:00-10:20
Gotowi na KSeF? Zero ręcznego księgowania faktur
Prelegentka: Beata Kostrzycka, Ekspert i praktyk z zakresu księgowości i prawa podatkowego, wFirma
10:20-10:40
Ubezpieczenie na wypadek kontroli finansowej całość
Prelegenci: dr Michał Pastuszka Prezes Zarządu, Jerzy Szymańczak Dyrektor ds. rozwoju biznesu korporacyjnego, UNIQA w Polsce
10:40-11:00
Przerwa na kawę
Ścieżka tematyczna dla firm i biur rachunkowych
Ścieżka tematyczna dla jednostek budżetowych
KSeF w firmach – obowiązki podatnika i biura rachunkowego od 1 stycznia 2025 r.
KSeF w jednostkach sektora finansów publicznych – obowiązki i wyzwania związane z wdrożeniem
11:00-11:50
Zakres odpowiedzialności, struktura faktury ustrukturyzowanej, procesy fakturowania a obieg dokumentów
Prelegent: Radosław Kowalski, Doradca podatkowy
Harmonogram wdrożenia, statusy techniczne, ePUAP vs KSeF
Prelegentka: Janina Fornalik, Doradca podatkowy
KSeF w praktyce: aktualności, przepisy i wskazówki wdrożeniowe w jednym miejscu
KSeF w praktyce: aktualności, przepisy i wskazówki wdrożeniowe w jednym miejscu
11:50-12:00
Prelegent: Piotr Sołdan, Ekspert INFORLEX
Prelegent: Paweł Jędrzejak, Ekspert INFORLEX
12:50-13:50
Przerwa na lunch
13:50-14:40
KSeF w praktyce – jak zorganizować pracę księgowości i współpracę z innymi działami w firmie?
Przygotowanie jednostki budżetowej do KSeF – warsztat wdrożeniowy
14:40-15:00
Przerwa na kawę
Praktyczne wskazówki dotyczące organizacji pracy działów księgowości i współpracy z innymi jednostkami w przedsiębiorstwie przy obsłudze KSeF.
Prelegent: Marcin Otręba, Doradca podatkowy
Warsztat pokazujący krok po kroku przygotowanie jednostki budżetowej do wdrożenia KSeF, obejmujący procesy, procedury i kontrolę jakości dokumentów.
Prelegentka: Małgorzata Rzeszutek, Doradca podatkowy
15:00-15:20
Zapraszamy do udziału w dyskusjach przy stołach eksperckich. Dajemy Państwu możliwość bezpośrednich rozmów z ekspertami, przybierających formę konsultacji w gronie niewielkiej grupy praktyków!
Przy stołach Eksperckich zasiądą: Radosław Kowalski, Katarzyna Lewandowska, Marcin Otręba, Małgorzata Rzeszutek, Mirosław Siwiński
Strefa Ekspercka – stoły dyskusyjne
16:30-17:00
Zachęcamy do rozmów kuluarowych, zapewniamy Państwu przestrzeń do dyskusji, nawiązania nowych relacji biznesowych i spotkań z Partnerami naszej konferencji. A wszystko to przy kawie i przekąskach – w foyer lub
w ogrodzie, który udostępnimy Państwu podczas całego wydarzenia!
Strefa Networkingu
KSeF 2.0 – nowe obowiązki, wyzwania i szanse dla przedsiębiorców
Praktyczne omówienie zmian w KSeF 2.0: nowe wymagania techniczne, terminy i sankcje, gotowość systemów ERP oraz certyfikaty bezpieczeństwa. Jak przygotować organizację i procesy, aby sprawnie wejść w obowiązkowy system e-faktur i wykorzystać jego możliwości w biznesie.
Prelegent: Monika Pruchnik-Olter, Dyrektor Działu Usług Księgowych, Prokurent, Moore Polska
Analiza typowych błędów popełnianych podczas wdrożenia KSeF oraz ich potencjalnych konsekwencji podatkowych i operacyjnych.
Prelegent: Mirosław Siwiński, Doradca podatkowy
Najczęstsze błędy przy wdrożeniu KSeF – czego nie robić i co grozi podatnikowi?
15:20-16:10
Prelegent: Patryk Oleszczuk, Opiekun sieci sprzedaży, SaldeoSMART
4-dniowy tydzień pracy z KSeF
16:10-16:30
17:00
Uroczysty bankiet dla uczestników Kongresu
Spotkanie integracyjne w swobodnej atmosferze z udziałem gościa specjalnego.
Na zakończenie intensywnego dnia zapraszamy Państwa na wyjątkowy bankiet, będący doskonałą okazją do rozmów, wymiany doświadczeń i nawiązania nowych kontaktów w przyjaznej, nieformalnej atmosferze.
Wieczór uświetni Komediowy Show – śmieszny jak kabaret, zaskakujący jak stand-up!
To spektakl tworzony na żywo, w którym publiczność decyduje, co wydarzy się na scenie. Każdy występ jest niepowtarzalny – pełen spontaniczności, humoru i dobrej energii.
🎬 Wystąpią:
Wojciech Medyński – aktor znany z seriali „M jak miłość”, „Samo życie”, „Pierwsza miłość”, związany z GRANDA Teatr Impro.
Agnieszka Bajer – improwizatorka, śpiewaczka operowa i scenarzystka, która potrafi przekuć emocje w dobrą zabawę.
Czeka Państwa 40 minut śmiechu, luzu i doskonałej zabawy – idealne zwieńczenie dnia pełnego wiedzy i inspiracji.
KSeF a JPK – jak KSeF zmienia strukturę ewidencji i obowiązki sprawozdawcze?
Fakturowanie przez jednostki budżetowe – specyfika dotacji, faktur zaliczkowych, wewnętrznych i refakturowania
12:00-12:50
Omówienie szczególnych zasad fakturowania w jednostkach budżetowych, w tym rozliczeń dotacji, faktur zaliczkowych, wewnętrznych oraz procesów refakturowania.
Prelegentka: Katarzyna Lewandowska, Doradca podatkowy
Przegląd zmian w strukturze ewidencji księgowej i sprawozdawczej wynikających z obowiązkowego stosowania KSeF oraz konsekwencje dla firm.
Prelegent: Marcin Otręba, Doradca podatkowy
Ścieżka tematyczna dla firm i biur rachunkowych
Ścieżka tematyczna dla jednostek budżetowych
Eksperci
Doradztwem podatkowym zajmuje się od kilkunastu lat, poprzednio w międzynarodowych firmach doradczych. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z podatkiem VAT, m.in. w działalności jednostek samorządu terytorialnego; doradza samorządom w kwestiach dotyczących rozliczania podatku VAT w bieżącej działalności, w zakresie realizowanych inwestycji oraz w ramach przekształceń, reprezentuje w postępowaniach podatkowych i sądowych. Jest autorką licznych publikacji o tematyce prawnopodatkowej.
Janina Fornalik
Doradca podatkowy, partner w spółce doradztwa podatkowego MDDP.
Magdalena Grotkiewicz
Redaktor naczelna, INFOR PL S.A.
Absolwentka Wydziału Prawa Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie oraz studiów podyplomowych w zakresie: rachunkowości, prawa Unii Europejskiej i prawa pracy; autorka publikacji z dziedziny finansów publicznych, rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej, szkoleniowiec, redaktor naczelna dwutygodnika "Rachunkowość Budżetowa".
Mirosław Siwiński
Doradca podatkowy oraz radca prawny z bogatym doświadczeniem w obsłudze postępowań i wydawaniu opinii.
Partner w Advicero Nexia. Posiada prawie 20 lat doświadczenia zawodowego. Specjalizuje się w zagadnieniach dotyczących podatku od towarów i usług, podatku akcyzowego, podatków dochodowych czy przeprowadzaniu analizy podatkowej. Ma również doświadczenie w zagadnieniach z pogranicza prawa cywilnego i podatkowego oraz postępowaniach przed organami podatkowymi, sądami administracyjnymi, a także Trybunałem Sprawiedliwości UE. Zajmuje się sporządzaniem opinii i pism procesowych z zakresu prawa administracyjnego, ze szczególnym uwzględnieniem kwestii dotacji oświatowych i transportu drogowego. Ma rozległe doświadczenie procesowe w sprawach ubezpieczeń społecznych, cywilnych i prawa pracy. Jest autorem i współautorem publikacji książkowych o tematyce podatkowej, w szczególności „Komentarza do podatku od towarów i usług” oraz „Komentarza do podatku akcyzowego” oraz licznych cyklicznych publikacji w prasie codziennej, branżowej oraz na portalach internetowych. Doradza w języku polskim i angielskim.
Ekspertka z ponad 12-letnim doświadczeniem w zakresie podatków i księgowości. Od lat współtworzy rozwiązania wspierające nowoczesną księgowość w oprogramowaniu wFirma, gdzie odpowiada za rozwój modułu Pełnej Księgowości. W codziennej pracy łączy wiedzę merytoryczną z praktyką cyfrowej automatyzacji procesów księgowych. Współodpowiada za strategiczny rozwój branży jako członek zarządu WINS.
Autorka dziesiątek artykułów o tematyce podatkowej, w szczególności związanych z transakcjami zagranicznymi i rozliczeniami międzynarodowymi. Jej publikacje i rozwiązania pomagają tysiącom przedsiębiorców i księgowych bezpiecznie poruszać się po zawiłościach przepisów podatkowych.
Ekspert podatkowy i Członek Zarządu - wFirma.pl
Ewa Szpytko-Waszczyszyn
Radosław Kowalski
Prawnik, doradca podatkowy, właściciel kancelarii doradztwa podatkowego, wcześniej kierownik działu windykacji w jednej z największych firm teleinformatycznych.
Specjalizuje się w zagadnieniach podatkowych. Autor licznych publikacji, doświadczony wykładowca i szkoleniowiec.
Katarzyna Lewandowska
Doradca podatkowy nr wpisu 12730, na co dzień współpracuje z Działem Prawa Podatkowego w ZIEMSKI&PARTNERS KANCELARIA PRAWNA Kostrzewska, Kołodziejczak i Wspólnicy sp.k. w Poznaniu.
Specjalizuje się w prawie podatkowym, ze szczególnym uwzględnieniem podatków dochodowych i podatków lokalnych. Posiada bogate doświadczenie w obsłudze prawno-podatkowej przedsiębiorców oraz podmiotów komunalnych. Jako doświadczona trenerka prowadzi szkolenia dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego oraz działów księgowych i płacowych w podmiotach publicznych i prywatnych.
Patryk Oleszczuk
Opiekun sieci sprzedaży SaldeoSMART. Absolwent i stypendysta Uniwersytetu Gdańskiego, od ponad 16 lat związany z branżą IT.
Wspiera przedsiębiorstwa w zakresie cyfryzacji i optymalizacji procesów – dotychczas uczestniczył w reorganizacji pracy ponad 1 000 podmiotów gospodarczych. Zwolennik nowoczesnych rozwiązań technologicznych i praktyk cyfrowych, konsekwentnie wspierający organizacje w adaptacji do dynamicznie zmieniających się warunków rynkowych.
Małgorzata Rzeszutek
Doktor ekonomii oraz doradca podatkowy z ponad 15-letnim doświadczeniem w rachunkowości finansowej.
Praktyk księgowości oraz ekspert podatkowy, specjalizujący się w tematyce VAT, cen transferowych i schematów podatkowych. Jako szkoleniowiec prowadzi od ponad 10 lat zajęcia w tematyce zmian podatkowych w VAT, PIT, CIT, a także podatków branżowych w dziedzinach takich jak podatki dla podmiotów medycznych, przedsiębiorstw komunalnych oraz podatek VAT dla samorządów. Jako doradca przewodzi zespołowi doradców, zajmujących się tworzeniem analiz, dokumentacji oraz procedur dla firm i samorządów w zakresie schematów podatkowych, cen transferowych, należytej staranności, podatku u źródła, procedur centralizacyjnych i ich aktualizacji w JST.
Marcin Otręba
Doradca podatkowy, Partner Zarządzający w PCDK TAX Spółka doradztwa podatkowego. Absolwent Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego.
Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z podatkami pośrednimi oraz bezpośrednimi jak również kontrolą podatkową, celno-skarbową, postępowaniem podatkowym prowadzonymi przez organy Krajowej Administracji Skarbowej. Wieloletni pracownik Izby Skarbowej we Wrocławiu. Trener Ministerstwa Finansów oraz Centrum Edukacji Zawodowej Resortu Finansów w zakresie podatku od towarów i usług oraz ordynacji podatkowej. Doświadczenie zawodowe zdobywał również w międzynarodowych firmach z SSE oraz kancelariach prawno-podatkowych zajmując się z sukcesem rozwiązywaniem bieżących problemów podatkowych czy wdrażaniem nowych procesów związanych z podatkami. Od 2010 roku związany jest z Uniwersytetem WSB Merito we Wrocławiu, na którym prowadzi jako nauczyciel akademicki wykłady z prawa podatkowego. Kierownik studiów podyplomowych – Podatki.
Paweł Jędrzejak
Certyfikowany Trener Biznesu. Ukończony program trenerski IBD Business School.
Ekspert z zakresu publikacji elektronicznych. Od 13 lat związany z branżą wydawniczą, działającą na rynku finansowo- kadrowym w administracji publicznej.
Monika Pruchnik-Olter
Partner, Dyrektor Działu Usług Księgowych, Prokurent
Dyrektorka Oddziału Biura Rachunkowego w Gdyni, posiadająca doświadczenie i wiedzę zdobyte dzięki wieloletniej pracy w obszarze finansowo-księgowym. Z Moore Polska związała się w 2015 roku. Obecnie zajmuje się zarządzaniem i nadzorowaniem pracy kilkunastoosobowego zespołu księgowych,prowadzących obsługę księgową oraz kadrowo-płacową podmiotów o zróżnicowanej charakterystyce. Monika posiada doświadczenie w obsłudze Fundacji, Stowarzyszeń i Organizacji Pożytku Publicznego. Analizuje księgi i sytuację podmiotów,zawsze wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klienta, szukając najkorzystniejszych rozwiązań z uwzględnieniem specyfiki jego potrzeb.
dr Michał Pastuszka
Prezes Zarządu Strefa Bezpieczeństwa Sp. z o.o.
Jerzy Szymańczak
Dyrektor ds. rozwoju biznesu korporacyjnego UNIQA w Polsce
Bartosz Czerwiński
Partner w EY Doradztwo Podatkowe Krupa sp. k.
Szczegóły organizacyjne
Uczestnicy konferencji mogą skorzystać ze specjalnej oferty noclegowej w hotelu Novotel Warszawa Airport (ul. 1 Sierpnia 1,
02-134 Warszawa). Rezerwacja dokonana na hasło „Infor” uprawnia do specjalnych cen:
Oferta obowiązuje w terminach: 12-13.11 oraz 13-14.11.2025.
Hotel położony jest na warszawskich Włochach, w dogodnym punkcie między lotniskiem Okęcie a centrum miasta. Lokalizacja poza ścisłym centrum pozwala uniknąć korków i problemów z parkowaniem, a Dworzec Centralny znajduje się zaledwie 5 km od hotelu. Obiekt oferuje nowoczesne, komfortowe pokoje, restaurację i bar z kuchnią międzynarodową, centrum fitness, basen oraz strefę relaksu.
Kontakt z działem rezerwacji:
22 575 61 11 | 22 575 61 12 | 22 575 61 14
LOKALIZACJA I DOJAZD
Kongres odbędzie się w tym samym obiekcie – Novotel Warszawa Airport.
Dojazd z Dworca Centralnego:
NOCLEG
Najczęściej zadawane pytania
Jak zapisać się na Kongres KSeF?
Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy. Na podany w formularzu adres e-mail wyślemy potwierdzenie oraz fakturę.
Czy wydarzenie kończy się uzyskaniem certyfikatu?
Tak, każdy uczestnik konferencji otrzymuje imienny certyfikat. Szkolenia i konferencje realizujemy zgodnie z Systemem Zarządzania Jakością spełniającym normę PN-EN ISO 9001:2015-10. Nasza firma jest również zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych (certyfikat nr 23/03/2021).
Co wchodzi w cenę konferencji?
W cenę konferencji wliczone są: udział w wydarzeniu, możliwość zadawania pytań ekspertom, imienny certyfikat, dodatkowe materiały merytoryczne, a także lunch, przerwy kawowe i bankiet po zakończeniu wydarzenia.
Jaka forma płatności jest akceptowana?
Akceptujemy płatność przelewem – to preferowana forma rozliczenia za szkolenie.
Partnerzy konferencji
Formularz zgłoszenia
Konferencja stacjonarna:
Kongres KSeF. Cyfrowa rewolucja w fakturowaniu
716 zł + 23% VAT
Cena za 1 uczestnika:
Novotel Warszawa Airport, ul. 1 Sierpnia 1, Warszawa
RABAT 20%
13.11.2025
8:30-17:00
895 zł + 23% VAT
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 716 zł netto
Tylko
24,90 zł!
„KSeF krok po kroku – zasady działania i metody wdrożenia” to kompleksowy poradnik omawiający zasady fakturowania w KSeF, obsługę dokumentów, załączników, mechanizmy uwierzytelniania i tryb offline. Zawiera praktyczne wyjaśnienia dotyczące faktur zaliczkowych, raportowania JPK-VAT, wizualizacji i obiegu faktur poza systemem, a także opisuje sankcje za nieprawidłowości, dostarczając pełnego obrazu działania KSeF i wskazówek niezbędnych do jego bezpiecznego oraz efektywnego wdrożenia w praktyce.
Książka zostanie wysłana bezpłatnie pocztą na adres podany w formularzu.
KSeF krok po kroku – zasady działania i metody wdrożenia
Dane do faktury:
Dane zgłaszającego:
INFOR PL S.A.
ul. Burakowska 14, 01-066 Warszawa
NIP: 1180093066
Telefon: 22 761 30 30 E-mail: rejestracja@infor.pl
Potrzebujesz pomocy?
Napisz na adres: rejestracja@infor.pl
© INFOR PL Spółka Akcyjna