Biuro Obsługi Klienta:
801 626 666
ZAPISZ SIĘ
Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

22.12.2020 r.

9.00 - 9.25

Co robić, żeby pracownicy
wychodzili z inicjatywą
Tomasz Szymański
Ostatnie w tym roku! Przedświąteczne spotkanie online w ramach cotygodniowego cyklu Kawa z INFORLEX.

Ekspert

Temat spotkania:

Kawa z INFORLEX - cykl bezpłatnych spotkań online!


Spotkania odbywają się w formule „na żywo” w każdy wtorek o godzinie 9.00. Przy porannej kawie poruszamy najbardziej aktualne tematy, które stanowią także zasób kompleksowej bazy wiedzy INFORLEX. Rozmawiamy o podatkach, księgowości, rachunkowości, kadrach, płacach oraz HR. 22 grudnia 2020 roku omówimy bardzo istotny dla menedżerów temat Co robić, żeby pracownicy wychodzili z inicjatywą.


Z uwagi na przerwę świąteczno-noworoczną spotkamy się na „żywo” dopiero 12 stycznia br. Aby być na bieżąco z proponowanymi przez nas tematami kolejnych spotkań z cyklu Kawa z INFORLEX, prosimy o śledzenie naszych mediów społecznościowych Facebook i Linkedln. Będzie tam możliwość poznania kolejnych tematów i zapisania się na wydarzenia.

ZAPISZ SIĘ

Serdecznie zapraszamy!

Tomasz Szymański
Założyciel i CEO SoftwareMill - 70-cio osobowego software house, który od 11 lat zatrudnia wyłącznie zdalnie inżynierów z całej Polski i świadczy usługi, związane z zaawansowanymi technologiami, w najróżniejszych branżach, na 5 kontynentach.
SoftwareMill oprócz tego że jest w pełni zdalna, od ponad 7 lat działa w sposób "oddolny" tj. struktura jest maksymalnie wypłaszczona i zarządzana przez sam zespół. W strukturze tej Tomasz pełni tytularną rolę "Prezesa" i jest Koordynatorem Grupy Koordynującej czyli swoistego odpowiednika Rady Starszych w firmie, składającego się z Mistrzów Cechów, które to Cechy są podstawowymi centrami odpowiedzialności w spółce. Zasady te mocno czerpią z idei holakracji, a Tomasz miał przyjemność je w firmie wprowadzać.
Poza doświadczeniem biznesowym, był aktywnym programistą przez 15 lat. Tworzył społeczności Warszawa JUG, Warsaw Groovy User Group czy Agile By Example.
Ekspert:
SZCZEGÓŁY ORGANIZACYJNE
Spotkanie online rozpocznie się o godz. 9.00 i potrwa około 25 minut.
Spotkanie jest przeznaczone do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie - 22.12.2020 r., od godz. 9.00.Tylko zarejestrowani uczestnicy otrzymają dostęp do spotkania.
Osoby, które zapiszą się na spotkanie online, dzień przed otrzymują w osobnym e-mailu link do transmisji.
Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).
FORMULARZ REJESTRACJI

W przypadku jednoosobowych działalności gospodarczych w rozumieniu CEiDG oraz konsumentów w rozumieniu Regulaminu akcji promocyjnej webinarium wpisz „nie dotyczy”.

Zamawiam uczestnictwo w bezpłatnym spotkaniu online:

Co robić, żeby pracownicy wychodzili z inicjatywą

Termin: 22 grudnia 2020 r., godz. 9.00-9.25


Dane zamawiającego:

© INFOR PL Spółka Akcyjna