Biuro Obsługi Klienta:
801 626 666
BEZPŁATNE WEBINARIUM
Dni
Godziny
Minuty
Sekundy
Polski Ład w praktyce
Skorzystaj

25.03.2022 r.

godz. 10.00 - 12.00

z jakimi problemami borykają się
biura rachunkowe i przedsiębiorcy?

Z naszymi ekspertami porozmawiamy między innymi:

  • o składce zdrowotnej – jak wzrośnie, jak płacą ją przedsiębiorcy prowadzący kilka rodzajów działalności, jak ustalić ją dla członka zarządu albo rady nadzorczej spółki i co zrobić z roczną podstawą wymiaru tej składki;
  • o utrudnieniach dla biur rachunkowych sporządzających ubezpieczeniowe deklaracje rozliczeniowe przedsiębiorców;
  • o odzyskiwaniu nadpłaty składki zdrowotnej;
  • o uldze dla klasy średniej dla pracownika otrzymującego kilka wypłat w miesiącu;
  • o tym, jaki wpływ na ulgę dla klasy średniej mają benefity otrzymywane przez pracownika np. karty multisport czy służbowe auta;
  • o ulgach na rozwój firmy;
  • o obecnej sytuacji makroekonomicznej sektora MŚP;
  • o możliwych źródłach finansowania sektora MŚP.

Prawie trzy miesiące funkcjonowania Polskiego Ładu za nami. W tym czasie kilka problemów dotyczących podatków i składek ubezpieczeniowych udało się już rozwiązać, ale ciągle pojawiają się nowe. Nadążenie za zmianami i przeorganizowanie swojej pracy to dla biur rachunkowych spore wyzwanie. Coraz częściej biura rachunkowe nie tylko rozliczają swoich klientów, ale odgrywają też rolę doradczą, zderzając się z pytaniami przedsiębiorców o to, jak zachować rentowność i płynność finansową w obecnej sytuacji ekonomicznej i prawnej.


25 marca 2022 r. zapraszamy każdego, kto na co dzień zajmuje się rozliczeniami księgowymi, na webinarium. Podczas dyskusji poruszymy temat Polskiego Ładu. Powiemy o zbliżających się nowelizacjach, interpretacji obecnych przepisów i najczęstszych, związanych z nimi, problemach przedsiębiorców. Doradzimy również, jakie produkty finansowe mogą wspomóc klientów biur rachunkowych w przetrwaniu trudnego czasu transformacji.


Doradca podatkowy Anna Kędzierska-Adamczyk podzieli się wiedzą o najnowszych sposobach na radzenie sobie z Polskim Ładem. Natomiast Łukasz Ramczewski - reprezentujący firmę PragmaGO - wskaże, jaką rolę może odegrać biuro rachunkowe w poprawie płynności finansowej swoich klientów.

EKSPERCI
Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego
w Katowicach. Doradca podatkowy z 27-letnim stażem. Wspólnik w kancelarii doradztwa podatkowego. Jest wykładowcą przedmiotów z zakresu podatków, oraz wynagrodzeń w Akademii WSB oraz Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Trener z 17-letnim doświadczeniem w obszarze podatków dochodowych, podatku VAT, naliczania wynagrodzeń, ZUS, zasiłków. Praktyk z pasją chętnie dzielący się zdobytą przez lata wiedzą.
Anna Kędzierska-Adamczyk
Łukasz Ramczewski
Menedżer z ponad 12-letnim doświadczeniem w obszarze rynków finansowych, faktoringu i finansowania sektora MŚP. Z wykształcenia magister prawa, absolwent Wyższej Szkoły Finansów i Prawa w Bielsku-Białej. Od początku kariery związany zawodowo z PragmaGO, gdzie od 2018 roku pełni rolę dyrektora ds. sprzedaży, kierując kilkunastoosobowym zespołem. Bierze czynny udział w tworzeniu produktów i rozwiązań finansowych w oparciu o zmieniające się potrzeby polskich przedsiębiorców.
Redaktor prowadzący spotkanie: Artur Borkowski - Redaktor INFOR PL
SZCZEGÓŁY ORGANIZACYJNE
Webinarium rozpocznie się o godz. 10.00
i zakończy o godz. 12.00
Osoby, które zapiszą się na webinarium dzień przed otrzymują w osobnym mailu link do webinarium.
Webinarium jest przeznaczone do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie 25.03.2022 r., w godz. 10:00-12:00
Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest INFOR PL S.A.<br/>
1.    Administratorem danych osobowych Uczestników w rozumieniu art. 4 pkt 7) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej jako: RODO), jest Usługodawca. Usługodawca powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod adresem: iod@infor.pl
2.    Kontakt z Usługodawcą jest możliwy: <br/>1.    za pomocą adresu korespondencyjnego: ul. Okopowa 58/72, 01-042 Warszawa (z dopiskiem „Dane osobowe”), <br/>2.    za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta:<br/>1.    adres e-mail: bok@infor.pl,<br/>2.    numer telefonu: 801 626 666 lub 22 761 30 99;<br/>3.    za pośrednictwem Inspektora Ochrony Danych, na adres e-mail: iod@infor.pl.<br/>3.    Usługodawca będzie przetwarzał dane osobowe Uczestników: <br/>a)    W celu organizacji Akcji Promocyjnej, wypełnienia jej warunków, kontaktu z Uczestnikami, w szczególności potwierdzenia udziału w Akcji Promocyjnej oraz potwierdzenia lub zweryfikowania przekazanych przez Uczestnika danych w przypadku wątpliwości Usługodawcy co do ich poprawności. Podstawą prawną przetwarzania danych jest niezbędność realizacji umowy w postaci zaakceptowanego regulaminu (art. 6 ust. 1 lit .b RODO) przez czas trwania Akcji promocyjnej lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami; <br/>b)    W celu realizacji ciążących na Usługodawcy obowiązków, wynikających przede wszystkim z przepisów prawa podatkowego i rachunkowego (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO), przez okres przewidziany tymi przepisami prawa (jeżeli takie obowiązki publicznoprawne ciążą na Organizatorze);<br/>c)    W celu przechowywania danych w celu zabezpieczenia roszczeń, jak też ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami mogącymi mieć związek z organizacją i przeprowadzeniem Akcji Promocyjnej – dla realizacji prawnie uzasadnionego interesu Usługodawcy w postaci zabezpieczenia roszczeń, a więc na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, przez czas przewidziany przepisami prawa dotyczącymi przedawnienia roszczeń;<br/>d)    W celu bieżącego kontaktu, udzielania odpowiedzi, wyjaśnień na pytania, żądania, wnioski - dla realizacji prawnie uzasadnionego interesu Usługodawcy w postaci takiego kontaktu, a więc na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, przez czas niezbędny do wyjaśnienia sprawy (przechowywanie danych w razie takiego kontaktu będzie mieć miejsce do końca następnego roku kalendarzowego następującego po roku, w którym zakończono kontakt).<br/><br/>4.    Podanie danych w powyższym celu jest dobrowolne (nie jest wymogiem ustawowym), ale podanie danych oznaczonych jako niezbędne jest konieczne do udziału w Akcji Promocyjnej.<br/>5.    Każdej z osób, o których mowa w ust. 3 powyżej, przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. <br/>6.    W przypadku wątpliwości związanych z przetwarzaniem danych osobowych każda osoba może zwrócić się do Usługodawcy z prośbą o udzielenie informacji na temat przetwarzania jej danych osobowych. Niezależnie od powyższego, każdemu przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy powszechnie obowiązującego prawa.<br/>7.    Dane osobowe osób, o których mowa w ust. 3 powyżej mogą być ujawniane podmiotowi z Grupy INFOR PL (INFOR IT Sp. z o. o., KRS: 0000331240;), udzielającemu wsparcia informatycznego Usługodawcy. Odbiorcami danych osobowych będą również: podmioty zewnętrzne dostarczające i wspierające systemy informatyczne Usługodawcy, świadczące usługi związane z bieżącą działalnością, usługi doradcze, prawne, kurierskie, na mocy stosownych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz przy zapewnieniu stosowania przez ww. podmioty adekwatnych środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę danych. Poza tym dane osobowe mogą być ujawnione podmiotom upoważnionym do dostępu do nich na podstawie przepisów prawa (np. Policja).<br/>8.    Dane osobowe Uczestników zostaną również udostępnione podmiotom, na rzecz których wyrażona została  zgoda na przekazanie danych w celu otrzymywania informacji marketingowych. Zgody takie możliwe są do wyrażenia pod formularzem rejestracyjnym Akcji promocyjnej na stronie Usługodawcy. Znajduje się tam również obowiązek informacyjny takich podmiotów, którym dane zostaną udostępnione. <br/>9.    Usługodawca informuje, że może również przetwarzać dane osobowe Uczestników w celu prowadzenia marketingu produktów i usług własnych  – dla realizacji prawnie uzasadnionych interesów Usługodawcy w postaci prowadzenia działań z zakresu marketingu bezpośredniego produktów i usług własnych, a więc art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, przy czym zgodnie z przepisami ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz ustawy Prawo telekomunikacyjne Usługodawca potrzebuje dodatkowej zgody na wykorzystanie elektronicznego lub telefonicznego kanału komunikacji w celu prowadzenia działań marketingowych. O ile Usługodawca nie będzie odbierał odrębnej zgody na takie cele, Usługodawca może przekazywać materiały marketingowe w postaci tradycyjnej (papierowej) do czasu zgłoszenia sprzeciwu wobec ich przetwarzania danych.<br/>10.    Osoby, których dane dotyczą, mogą udzielić Usługodawcy dodatkowo dobrowolnej zgody na otrzymywanie od Usługodawcy lub innych podmiotów, szczegółowo wskazanych w treści zgody, materiałów związanych z promocją ich usług (marketing bezpośredni) oraz na dostarczanie informacji handlowych w formie telefonicznej lub elektronicznej. Udzielenie takiej zgody jest warunkiem koniecznym złożenia zamówienia w ramach usługi nieodpłatnej, o której mowa w paragrafie 5 ust. 1 niniejszego regulaminu. W przypadku, gdy Usługodawca będzie pozyskiwał odrębne, stosowne zgody, przetwarzanie danych w celach objętych taką zgodą będzie się odbywać do czasu wycofania zgody na otrzymywanie materiałów marketingowo-informacyjnych drogą elektroniczną lub telefoniczną. Odwołanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych przed ich cofnięciem.<br/>11.    Podanie danych osobowych w celach związanych z prowadzeniem przez Organizatora marketingu jest dobrowolne, ale w zakresie oznaczonym przez Organizatora konieczne do otrzymywania materiałów i treści marketingowych od Organizatora.<br/><br/>
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PragmaGO SA z siedzibą w Katowicach<br/>
Dane pozyskane za pomocą formularza będą przetwarzane przez PragmaGO SA z siedzibą w Katowicach, KRS 0000267847 (dalej: PragmaGO); kontakt z PragmaGO: korespondencyjnie na adres ul. Brynowska 72, 40-584 Katowice lub za pośrednictwem Inspektora Ochrony Danych PragmaGO, pod adresem e-mail: iod@pragmago.pl; jako administratora Pani/Pana danych osobowych w rozumieniu przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej: RODO).
<br/>Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe w celu podjęcia działań na Państwa żądanie, tj. odpowiedź na zadane pytania, w tym o przedstawienie zindywidualizowanych warunków współpracy w ramach umowy brokerskiej dążących do zawarcia tej umowy oraz działań niezbędnych do rozpatrzenia wniosku o zawarcie umowy brokerskiej. Pani/Pana dane będą również przetwarzane w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami mogącymi mieć związek z prowadzeniem przez nas działań oraz świadczeniem usług – dla realizacji naszego prawnie uzasadnionego interesu w postaci zabezpieczenia roszczeń. Więcej informacji o celach i podstawach prawnych przetwarzania danych oraz o okresach ich retencji w pkt. 2.1. Polityki Prywatności PragmaGO SA dostępnej tu: [Polityka prywatności | PragmaGO]<br/>Podanie danych jest niezbędne dla podjęcia działań dążących do zawarcia umowy brokerskiej.<br/><br/>Dodatkowo Pani/Pana dane osobowe będą wykorzystywane przez administratora w celu prowadzenia działań marketingowych, w tym przesłania informacji o aktualnej ofercie administratora wybranym kanałem komunikacji elektronicznej. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest niezbędność dla realizacji prawnie uzasadnionych interesów PragmaGO jako administratora danych, a więc art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., zwanego również RODO, przy czym zgodnie z przepisami dotyczącymi łączności i komunikacji elektronicznej (unijne i krajowe regulacje dotyczące e-prywatności) aby informacje o charakterze marketingowym mogły być przesyłane w formie elektronicznej, potrzebujemy Pani/Pana dodatkowej zgody. Dane będą przetwarzane do czasu zgłoszenia skutecznego sprzeciwu wobec ich przetwarzania lub do czasu wycofania zgód na przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi jako pierwsze. Pani/Pana dane będą również przetwarzane w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami mogącymi mieć związek z prowadzeniem przez nas działań oraz świadczeniem usług – dla realizacji naszego prawnie uzasadnionego interesu w postaci zabezpieczenia roszczeń, a więc na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, przez czas przewidziany przepisami prawa dotyczącymi przedawnienia roszczeń.<br/>Podanie danych jest niezbędne dla otrzymywania informacji handlowych od administratora.<br/><br/>Administrator udostępnia dane osobowe podmiotom wspierającym go i świadczącym usługi na jego rzecz, w tym podmiotom zapewniającym obsługę IT, teleinformatyczną i organizacyjną. Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być inne spółki z Grupy PragmaGO® (do której należą PragmaGO i Pragma Faktor sp. z o.o.),  a także podmioty, którym podzlecamy zadania wymagające przetwarzania danych osobowych w zakresie obsługi informatycznej (PragmaGOtech Sp. z o.o., StrongPC) i prawnej (Pragma Adwokaci Bukowska Celary Feder Sp. k., Kancelaria Radców Prawnych Wysocki Zawiejski Sp. p.), podmioty świadczące usługi dostępu do informacji dotyczących Państwa (w zakresie pozyskiwania informacji i historii operacji dla wskazanych rachunków bankowych - Kontomatik UAB z siedzibą w Wilnie oraz Kontomatik Sp. z o.o.), dostarczające narzędzia weryfikacji tożsamości (Blue Media SA). Na żądanie podmiotów uprawnionych na podstawie przepisów prawa, administratorzy udostępniają dane osobowe również organom władzy publicznej.<br/><br/>Może Pani/Pan żądać dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, przenoszenia swoich danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, jak również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Ma Pani/Pan również prawo do cofnięcia wyrażonej zgody na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną w dowolnym momencie, przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem działań, jakich dokonano przed jej wycofaniem na jej podstawie.<br/>

Powyższe zgody mogą zostać odwołane w każdym czasie poprzez kontakt z właściwym administratorem danych. Odwołanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych przed ich cofnięciem.

W przypadku jednoosobowych działalności gospodarczych w rozumieniu CEiDG oraz konsumentów w rozumieniu Regulaminu akcji promocyjnej webinarium wpisz „nie dotyczy”.

W przypadku jednoosobowych działalności gospodarczych w rozumieniu CEiDG oraz konsumentów w rozumieniu Regulaminu akcji promocyjnej webinarium wpisz „nie dotyczy”.

regulamin z jego wszystkimi postanowieniami.

FORMULARZ ZAMÓWIENIA
Zamawiam uczestnictwo w bezpłatnym webinarium
Dane zamawiającego
(podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do obejrzenia wideoszkolenia).

Użytkownik ma prawo dostępu do danych osobowych
o czym informujemy w Obowiązku Informacyjnym poniżej.

© INFOR PL Spółka Akcyjna

© INFOR PL Spółka Akcyjna