Podpis elektroniczny w Twojej firmie.
Jak zdepapieryzować swój biznes
i zarządzać dokumentami online.
Podpis elektroniczny to dane elektroniczne, których używa się do podpisywania e-dokumentów. Narzędzie to zyskuje coraz większą popularność na rynku nie tylko polskim, ale i w całej Europie. Szczególnie dzisiaj, gdy bezpośrednie spotkania i relacje biznesowe oraz administracyjne są ograniczone, jest bardziej niż pewne, że będzie ono pojawiało się coraz częściej jako zamiennik tradycyjnego podpisu.
Rosnące zainteresowanie e-podpisem nie jest niczym niezwykłym. Nowe technologie obejmują kolejne obszary życia przynosząc swoim użytkownikom wiele korzyści. W ten sposób cyfrowa transformacja nabiera tempa, przy czym e-podpis jest jej istotną częścią.
Publikacja “Podpis elektroniczny w Twojej firmie. Jak zdepapieryzować swój biznes i zarządzać dokumentami online” została przygotowana przez ekspertów Autenti - wiodącej w Polsce platformy do składania podpisów online oraz Obserwatorium.biz - polskiej firmy doradczej, wspierającej klientów w procesach cyfrowej transformacji.
E-book został stworzony z myślą o małych i średnich przedsiębiorstwach, które chcą zmniejszyć lub zlikwidować zużycie papieru
w swoim biznesie i wprowadzić nowoczesne technologie wspierające pracę zdalną. Oprócz praktycznych przykładów użycia e-podpisu,
w poradniku znajdują się również porady prawne wyjaśniające jak i kiedy korzystać z e-podpisu, korzyści ekonomiczne wynikające
z wprowadzenia e-narzędzia, porady techniczne, wypowiedzi ekspertów. Wszystkie informacje zostały przedstawione w przejrzysty
i przystępny sposób, aby pomóc zrozumieć czym jest e-podpis i jak go wprowadzić w swoim przedsiębiorstwie.
W przypadku jednoosobowych działalności gospodarczych w rozumieniu CEiDG oraz konsumentów w rozumieniu Regulaminu akcji promocyjnej webinarium wpisz „nie dotyczy”.
W przypadku jednoosobowych działalności gospodarczych w rozumieniu CEiDG oraz konsumentów w rozumieniu Regulaminu akcji promocyjnej webinarium wpisz „nie dotyczy”.