Biuro Obsługi Klienta:
801 626 666
ZAPISZ SIĘ
BEZPŁATNE WEBINARIUM
Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

02.04.2020 r.

10:00-11:00

Pracownicze Plany Kapitałowe
w czasach epidemii
Co powinniśmy wiedzieć
OPIS WEBINARIUM
  • Ocena wprowadzonych i proponowanych zmian związanych z Pracowniczymi Planami Kapitałowymi (zmiana terminów II tury, rozłożenie składek na nieoprocentowane raty, dopłacanie przez państwo do składek opłacanych przez przedsiębiorców, wstrzymanie opłacania składek).
  • Jak zmieni się przebieg II tury PPK po wprowadzonych zmianach – najważniejsze informacje dla pracowników i pracodawców.
  • Jakie konsekwencje dla firm i pracowników ma zmiana terminu wdrożenia II tury PPK (z kwietnia do listopada 2020, jednocześnie latem ma mieć miejsce reforma OFE).
  • Czy instytucje finansowe mają zamiar uruchomić nowe formy zawierania umów o zarządzanie PPK, na przykład telefonicznie lub przez internet?
  • Jak informować o PPK w sytuacji, gdy jedynym tematem jest Covid19?
ZAPISZ SIĘ
Program:
  • Jaki sposób informowania o PPK i kryteriach wyboru instytucji finansowej doradzałyby TFI pracodawcom w sytuacji, gdy utrudnione jest organizowanie szkoleń i kampanii informacyjnych?
  • PPK a gospodarcze konsekwencje epidemii – co pracownik powinien wiedzieć w kwestiach:
  • Wstrzymania opłacania składek przez firmę.
  • Czy pracownik zachowuje prawa do PPK kiedy wykonuje pracę zdalnie lub jest na zasiłku?
  • Jeżeli jest na zasiłku, to jak obliczana jest składka na PPK?
  • Dysponowanie środkami z PPK w przypadku upadłości firmy.
  • Portfolio inwestycyjne w czasach radykalnych zmian stóp procentowych i perturbacji na rynkach finansowych.
  • PPK a gospodarcze konsekwencje epidemii – co pracownik powinien wiedzieć w kwestiach:
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW WEBINARIUM
Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium
Retransmisję webinarium
uczestnicy otrzymują mailem
EKSPERCI
Rafał Szwabo
Dyrektor ds. Planów Emerytalnych w TFI Allianz Polska SA. Jest odpowiedzialny za rozwój i sprzedaż kompleksowej oferty produktów emerytalnych dla pracowników i uczestników indywidualnych, specjalizuje się m.in. w Pracowniczych Planach Kapitałowych (PPK). Posiada rozległe doświadczenie w kontaktach z pracodawcami, co pozwala mu na znalezienie najlepszych rozwiązań dopasowanych do potrzeb klienta. Zajmuje się również wdrażaniem rozwiązań emerytalnych regulowanych przepisami ustawy oraz rozwiązań dedykowanych, opracowanych wg. indywidualnych wymogów pracodawców. Prowadzi szkolenia z zakresu PPK oraz pomocy w doborze najefektywniejszego programu emerytalnego.
Dyrektor ds. Planów Emerytalnych TFI Allianz Polska S.A.
Menedżer ds. Sprzedaży Produktów Emerytalnych i Inwestycyjnych w Aviva Investors Poland TFI. Absolwent Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie (kierunek Prawo). Ukończył również Podyplomowe Studia Bankowości w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz Podyplomowe Studia Coachingu w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. Od 2002 roku związany z branżą bankową, rynkiem finansowym i kapitałowym. Pracował m.in. jako Dyrektor Centrum Finansowego i Dyrektor Regionalny. Z Aviva Investors Polska związany od 2014 roku i odpowiada za sprzedaż produktów emerytalnych i inwestycyjnych.
Menedżer ds. Sprzedaży Produktów Emerytalnych i Inwestycyjnych
w Aviva Investors Poland TFI S.A.
Robert Trzeciak
Krzysztof Kamiński
Doświadczony manager z branży finansowej z kilkunastoletnim doświadczeniem w obszarze funduszy inwestycyjnych. Członek CFA Institute od 2009 roku, od 2012 roku posiadający tytuł CFA Charterholder. Od 2013 r. pełni funkcję Członka Zarządu Millennium Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych S.A.
CFA, Członek Zarządu Millennium TFI S.A.
Ponad 20 lat doświadczenia w branży finansowej na menadżerskich stanowiskach w bankach, biurach maklerskich, TFI i sektorze ubezpieczeniowym. Makler Papierów Wartościowych. Od 2018 pełni funkcję Dyrektora Departamentu Programów i Rozwoju w AXA Życie TU SA, AXA Polska S.A.; Dyrektora Departamentu Sprzedaży AXA TFI S.A.
Dyrektor Departamentu Sprzedaży AXA TFI S.A.
Szef Projektu PPK w Grupie AXA
Mateusz Gołąb
SZCZEGÓŁY ORGANIZACYJNE
Webinarium rozpocznie się
o godz. 10:00 i zakończy o godz. 11:00.
Podczas webinarium prosimy o zadawanie pytań, które zostaną opracowane przez Ekspertów po webinarium i wysłane do Państwa mailem.
Webinarium jest przeznaczone
do oglądania na żywo, tylko
w ustalonym terminie 02.04.2020 r.,
w godz. 10:00-11:00.
Osoby, które zapiszą się
na webinarium, dzień przed otrzymują
w osobnym mailu link
do webinarium.
Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).
INFORAKADEMIA
To największa na rynku baza specjalistycznej, codziennie aktualizowanej wiedzy opracowanej przez ekspertów praktyków,
w formie wideoszkoleń, wideoporad i webinariów. Idealny sposób na uzupełnienie wiedzy o zmianach w prawie
FORMULARZ ZAMÓWIENIA
Zamawiam uczestnictwo w bezpłatnym webinarium:
Pracownicze Plany Kapitałowe w czasach epidemii
– co powinniśmy wiedzieć

Termin: 2 kwietnia 2020 r., godz. 10:00-11:00
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest INFOR BIZNES Sp. z o. o. Obowiązek informacyjny - (więcej informacji).
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Grupa Comarch. Obowiązek informacyjny - (więcej informacji).  <br/>
Dane zamawiającego
(podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w webinarium).

Użytkownik ma prawo dostępu do danych osobowych
o czym informujemy w Obowiązku Informacyjnym poniżej.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie Twoich danych
- dostęp do webinarium będzie odpłatny w kwocie 300 zł brutto.
Dowiedź się więcej tutaj lub napisz na adres: bok@infor.pl.

W przypadku jednoosobowych działalności gospodarczych w rozumieniu CEiDG oraz konsumentów w rozumieniu Regulaminu akcji promocyjnej webinarium wpisz „nie dotyczy”.

W przypadku jednoosobowych działalności gospodarczych w rozumieniu CEiDG oraz konsumentów w rozumieniu Regulaminu akcji promocyjnej webinarium wpisz „nie dotyczy”.

© INFOR PL Spółka Akcyjna