Biuro Obsługi Klienta:
801 626 666

Praktycznie o wdrożeniu PPK w MŚP

BEZPŁATNY MARATON
Dni
Godziny
Minuty
Sekundy
CERTYFIKOWANY CYKL WEBINARIÓW
Przygotowany we współpracy z ekspertami Nationale-Nederlanden PTE
Certyfikat gwarantowany do każdego szkolenia
Wdrożenie PPK w średniej i małej firmie
  • Kogo obejmuje II fala PPK - zasady obsługi i przygotowanie firmy do wdrożenia programu (struktura zatrudnienia, partycypacja, daty)
  • Najważniejsze terminy podczas wdrożenia PPK
  • Wybór instytucji finansowej
  • Kluczowe dokumenty: umowa o zarządzanie, umowa o prowadzenie
  • Przygotowanie harmonogramu i budżetu wdrożenia
  • Przygotowanie operacyjne: kluczowe działania
  • Fundusze zdefiniowanej daty i komunikacja z pracownikami
I. BEZPŁATNE WEBINARIUM
Grzegorz Łętocha
Członek Zarządu oraz Dyrektor ds. Ryzyka Inwestycyjnego i Finansów w Nationale-Nederlanden PTE S.A.
Grzegorz Łętocha posiada tytuł doktora nauk ekonomicznych oraz licencjonowanego doradcy inwestycyjnego. Zanim związał swoja ścieżkę zawodową z Nationale-Nederlanden PTE S.A. wcześniej pracował w BPH TFI, gdzie kierował departamentem zarządzania projektami, a od października 2009 r. zajmował stanowisko dyrektora departamentu zarządzania aktywami. W latach 2004 - 2007 r. pracował w PZU TFI, gdzie odpowiadał za ofertę produktową i proces uruchamiania funduszy inwestycyjnych.

Prowadzący: Grzegorz Łętocha

Termin: 13 lutego 2020 r., godz. 10:00-11.00

ZAPISZ SIĘ
System kadrowy i komunikacja z instytucją finansową
II. BEZPŁATNE WEBINARIUM
Małgorzata Madej
Dyrektor ds. Procesów i Obsługi Klienta
w Nationale-Nederlanden PTE S.A.
Małgorzata Madej dołączyła do Nationale-Nederlanden PTE S.A. w 2014 roku i do czasu zaangażowania w obszar PPK pracowała w ubezpieczeniach grupowych. W ramach swoich obowiązków zarządza obecnie zespołami projektowymi i obsługowymi w zakresie PPK.Poprzednio pracowała w firmie konsultingowej oraz w Banku Zachodnim WBK (obecnie Santander Bank Polska), gdzie odpowiadała m.in. za tworzenie nowych produktów bankowości transakcyjnej dla Klientów korporacyjnych oraz zarządzanie procesami bezpieczeństwa informacji.Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Informacji Naukowej na Uniwersytecie Warszawskim.

Prowadząca: Małgorzata Madej

Termin: 20 lutego 2020 r., godz. 10:00-11.00

  • Obowiązki Pracodawcy w PPK – obsługa uczestnictwa zatrudnionych: gromadzenie danych o uczestnictwie, ewidencjonowanie w systemie kadrowo-płacowym, przekazywanie danych i wpłaty do instytucji finansowej
  • Na co zwrócić uwagę wybierając instytucję finansową do prowadzenia PPK
  • Aktualizacja systemu kadrowego pod PPK
  • Wsparcie NN PTE – testy z ERP + bramka testowa
  • Przekazywanie danych do instytucji finansowej – jak zautomatyzować proces
ZAPISZ SIĘ
Zadania działów płacowo-kadrowych przy wdrażaniu i obsłudze PPK
III. BEZPŁATNE WEBINARIUM
Joanna Dobies
Kierownik ds. Polityki Personalnej
w Nationale-Nederlanden PTE S.A.
Joanna Dobies jest specjalistą w zakresie operacyjnego wdrożenia PPK. Ekspert prawa pracy z kilkunastoletnim doświadczeniem, które zdobywała zarówno w dużych korporacjach, jak i średnich firmach. Specjalista w dziedzinie wdrożeń systemów HR oraz PPK.

Prowadząca: Joanna Dobies

Termin: 27 lutego 2020 r., godz. 10:00-11.00

  • systemu kadrowo – płacowego (gotowość systemu do naliczania wpłat, testy plików pod kątem zgodności z wymaganiami agenta transferowego)
  • ustalenia osób odpowiedzialnych za proces obsługi PPK (outsourcing czy osoba dedykowana)
  • kwestie formalne niezbędne do zawarcia umowy o zarządzanie
  • Fazy przedwdrożeniowe – na co musi być gotowy pracownik działu płac przed przystąpieniem do programu
  • Przygotowanie firmy do wdrożenia PPK od strony
  • Omówienie wymaganych dokumentów takich jak m.in. pełnomocnictwa
  • Obowiązek informacyjny dotyczący PPK – jak mówić o programie do pracowników
  • Ustalenie grona osób uprawnionych do przystąpienia do programu celem spełnienia obowiązku informacyjnego
ZAPISZ SIĘ
Bieżąca obsługa uczestnictwa w PPK
IV. BEZPŁATNE WEBINARIUM
Alicja Roziewicz
Specjalista ds. polityki personalnej Nationale-Nederlanden PTE S.A.
Alicja Roziewicz dołączyła do Nationale-Nederlanden PTE S.A. w 2019 roku, w momencie wewnętrznego wdrożenia PPK. Koordynowała proces od momentu podpisania umowy o zarządzanie, odpowiadała za zgodność danych przekazywanych do Instytucji Finansowej z aktualnie obowiązującymi przepisami. Wspierała merytorycznie zespół odpowiedzialny za proces PPK u klientów Nationale-Nederlanden PTE S.A. podczas pierwszej fali projektu. Obecnie pozostaje w kontakcie z zespołem wdrożeniowym jako ekspert ds. płac. Swoje doświadczenie zdobywała w największych firmach konsultingowych świadcząc usługi finansowo – księgowe dla Klientów. Jest absolwentką Matematyki oraz Finansów i Rachunkowości.

Prowadząca: Alicja Roziewicz

Termin: 5 marca 2020 r., godz. 10:00-11.00

  • Ustalenie grona osób podlegających zgłoszeniu do PPK - kto przystępuje obligatoryjnie, a kto na wniosek
  • Harmonogram płacowy – jak wpisać PPK w comiesięczną obsługę płacową
  • Zgłoszenie pracowników do programu – jak podpisać umowę o prowadzenie i jakie dane przekazać do instytucji finansowej
  • Dokumentacja dotycząca PPK – jak nią zarządzać i gdzie przechowywać
  • Naliczenie wpłat do PPK oraz kwestia korekt – jak ustalić podstawę wpłat i co zrobić przy błędnym naliczeniu
  • Komunikacja pracodawcy z instytucją finansową –wysyłka danych, analiza informacji zwrotnych
ZAPISZ SIĘ
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW WEBINARIÓW
Możliwość zadawania pytań podczas webinariów
Materiały szkoleniowe dostępne do pobrania w trakcie trwania webinariów
Retransmisję każdego webinarium uczestnicy otrzymują mailem wraz z materiałami szkoleniowymi
i certyfikatem
Gwarancja
otrzymania certyfikatu za każde odbyte szkolenie
SZCZEGÓŁY ORGANIZACYJNE
Webinaria rozpoczną się
o godz. 10:00 i zakończą się o godz. 11:00. Webinaria będą złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań.
Webinaria są przeznaczone
do oglądania na żywo, tylko
w ustalonych terminach.
Osoby, które zapiszą się
na webinaria, dzień przed każdym szkoleniem otrzymają maila z linkiem do transmisji webinarium.
W trakcie trwania webinariów jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem danego webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.
Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).
INFORAKADEMIA
To największa na rynku baza specjalistycznej, codziennie aktualizowanej wiedzy opracowanej przez ekspertów praktyków,
w formie wideoszkoleń, wideoporad i webinariów. Idealny sposób na uzupełnienie wiedzy o zmianach w prawie
FORMULARZ ZAMÓWIENIA
Zamawiam uczestnictwo w cyklu bezpłatnych webinariów:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest INFOR BIZNES Sp. z o. o. podmiotów z Grupy Nationale-Nederlanden tj. Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A., Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń S.A., Nationale-Nederlanden Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A., Nationale-Nederlanden Dobrowolny Fundusz Emerytalny reprezentowany przez Nationale-Nederlanden Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A.,  Nationale-Nederlanden Usługi Finansowe sp. z o.o., Nationale-Nederlanden Otwarty Fundusz Emerytalny reprezentowany przez Nationale-Nederlanden Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A.,  z siedzibami w Warszawie (00-342) przy ul. Topiel 12 oraz Notus Finanse S.A. z siedzibą w Warszawie (00-517) przy ul. Marszałkowskiej 76, Twoje dane będą wykorzystywane w celu umożliwienia Ci wzięcia udziału w organizowanym Webinarium. Przysługuje Ci prawo dostępu do Twoich danych, możliwość ich sprostowania, uzupełnienia, usunięcia lub ograniczenia, a także wniesienia sprzeciwu. W przypadku przetwarzania Twoich danych na podstawie zgody, przysługuje Ci również prawo do jej wycofania, wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na ważność przetwarzania przez jej wycofaniem. - (więcej informacji).
Dane zamawiającego
(podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w webinarium).

Użytkownik ma prawo dostępu do danych osobowych
o czym informujemy w Obowiązku Informacyjnym poniżej.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie Twoich danych
- dostęp do webinarium będzie odpłatny w kwocie 300 zł brutto.
Dowiedź się więcej tutaj lub napisz na adres: bok@infor.pl.

© INFOR PL Spółka Akcyjna