Biuro Obsługi Klienta:
801 626 666
Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

EXCELLENCE

2023

KONFERENCJA

O POTRZEBIE HARMONII

HR

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy
WEŹ UDZIAŁ BEZPŁATNIE

29 listopada 2023 r., Warszawa, Trend House, ul. Chmielna 73

O KONFERENCJI

Mija kolejny rok, w którym doświadczamy szeregu niespodziewanych zmian, niepokoju w obszarze gospodarczym i geopolitycznym, wyzwań w obszarze realizacji celów biznesowych. Paradoksalnie, tak trudna i krucha rzeczywistość jest dla działów personalnych okazją do pokazania swojej silnej pozycji w organizacji. O tym, że dla rozwoju i funkcjonowania organizacji w czasach BANI jest to kluczowa rola, wiedzą dojrzałe organizacje. Tylko inwestycje w działania personalne odpowiadające na rzeczywiste potrzeby pracowników dają szansę na przetrwanie i rozwój organizacji w zmiennych i niespokojnych czasach.


Jednym z kluczowych wyzwań stojących przed liderami jest dziś budowanie harmonijnych organizacji. Nie jest to łatwe i szybkie do realizacji, bo w działania trzeba zaangażować wszystkich. Prezesi i członkowie zarządów muszą przebić silosy, w których pracują i postawić na współpracę. Liderzy muszą działać w sposób zintegrowany, aby sprawnie stawić czoło wyzwaniom, które coraz częściej okazują się być interdyscyplinarne, a do tego zachodzą w szybko zmieniającym się środowisku biznesowym. I wreszcie pracownicy, dla których poczucie sensu i równowagi między życiem osobistym a zawodowym staje się nadrzędną wartością.


Jak liderzy mogą inicjować budowanie harmonijnej organizacji? Co zagwarantuje sukces w doborze kandydatów, motywację do działania i efektywność pracowników w osiąganiu zakładanych celów? Jak budować kulturę organizacyjną i modele przywództwa, które będą wspierać harmonię w działaniu? Odpowiedzi między innymi na te pytania poszukamy podczas kolejnej edycji cyklu konferencji organizowanych przez miesięcznik Personel i Zarządzanie – pierwszego pisma dla branży HRM w Polsce.


Prenumeratorów i czytelników zapraszamy BEZPŁATNIE

Icon

DLACZEGO WARTO

DZIELIMY SIĘ PRAKTYKAMI

ŚLEDZIMY TRENDY

Do udziału w konferencji zaprosimy praktyków zarządzania i uznanych konsultantów biznesowych, którzy publikują na łamach Personelu i Zarządzanie. Podzielą się swoim doświadczeniami z obszaru zarządzania zmianą, roli lidera w niepewnych czasach, budowania zaangażowania opartego na wartościach, tworzenia efektywnych zespołów, autentycznych relacji – to będą wdrożenia, które w ostatnim roku przyniosły firmom znakomite rezultaty.

Bez zrozumienia czym jest nowoczesna technologia, dział HR nie będzie partnerem dla biznesu, a każde wdrożenie kolejnej innowacji w obszarze HRM może generować poważne wyzwania dla organizacji. Co dziś stanowi wyzwanie dla działów HR, czy menedżerowie personalni będą zmuszeni do korzystania z nowoczesnych technologii i sztucznej inteligencji, a może to właśnie one staną się ich przewagą w budowaniu nowoczesnych organizacji?

Pokażemy przykłady wdrożeń z wykorzystaniem różnorodnych narzędzi służących do efektywnego zarządzania ludźmi, w tym m.in. oceny potencjału, ewaluacji, badania potrzeb, zrównoważonego rozwoju, skutecznego feedbacku. Wykorzystanie tych narzędzi zapewnia firmom wymierne korzyści finansowe i optymalizację procesów biznesowych.

WSKAZUJEMY ROZWIĄZANIA

Icon

Konferencja jest kontynuacją cyklu spotkań branżowych organizowanych przez miesięcznik „Personel i Zarządzanie”. Pierwsza edycja odbyła się 29 listopada 2022r. i zgromadziła blisko 150 uczestników.


To konferencja dla profesjonalistów zarządzania ludźmi w firmach – menedżerów, specjalistów, HR biznes partnerów, rekruterów, specjalistów ds. komunikacji, rozwoju, employer brandingu. Zapraszamy prenumeratorów i czytelników miesięcznika Personel i Zarządzanie. Uczestnictwo w konferencji jest bezpłatne w pierwszej kolejności dla prenumeratorów magazynu. Wystarczy wypełnić formularz bezpłatnego uczestnictwa i wysłać go do organizatora.


Jeśli jesteś czytelnikiem i sympatykiem magazynu, a jeszcze nie wykupiłeś prenumeraty – nic straconego – mamy dla Was bezpłatne zaproszenie – wypełnij formularz bezpłatnego zgłoszenia i zapytaj o dostępne miejsca. Zaakredytujemy Cię w miarę dostępnych miejsc.

WEŹ UDZIAŁ BEZPŁATNIE

DLA KOGO?

Icon Icon

Uczestnicy i prelegenci konferencji zorganizowanej w listopadzie 2022 r. przez redakcję „Personelu i Zarządzania” poszukiwali odpowiedzi na istotne dla funkcjonowania działów HR pytania: jak planować politykę personalną w nieprzewidywalnym i chaotycznym czasie BANI, co zagwarantuje sukces w doborze kandydatów, motywację do działania i efektywność pracowników w osiąganiu zakładanych celów, jak budować kulturę organizacyjną i modele przywództwa, które nadadzą sens pracy w dobie „The Great Resignation”. Prelegenci dzielili się swoim doświadczeniami z obszaru zarządzania zmianą, roli lidera w niepewnych czasach, budowania zaangażowania opartego na wartościach, tworzenia efektywnych zespołów, autentycznych relacji. To były wdrożenia, które w minionym roku przyniosły firmom znakomite rezultaty. Oprócz merytorycznych i inspirujących wystąpień wszystkim towarzyszyła pełna pozytywnej energii atmosfera.

TAK BYŁO W 2022

Icon

PROGRAM

Icon

Inspirujący mówca, mentor, networker

REJESTRACJA I SESJA POZYTYWNYCH RELACJI

Zapraszamy do rejestracji, rozmów i pierwszych spotkań inicjowanych przez mistrza networkingu

od 8:30

Icon

od 9:20

ROZPOCZYNAMY KONFERENCJĘ

Dzień dobry, poznajmy się

W HARMONII ZE SOBĄ

Harmonia, spokój, lekkość, zaufanie – ma początek w nas samych…Historia transformacji człowieka, z młodzieńczymi ideałami i chęcią sukcesu, który wierzył, że własną determinacją można osiągnąć wszystkie cele… To historia zderzenia z rzeczywistością, historia bezsilności, bezkompromisowej lekcji pokory wobec świata, ludzi i wobec siebie…


Historia życiowych nokautów i powstawania z wiarą, w sile, w mocy oraz z misją. Świadomość siebie, swoich emocji, umiejętna ich samoregulacja, to klucz do harmonijnego życia. Stąd znaczenie emocji ma ogromny wpływ na wewnętrzną stabilność, życie osobiste, a także efektywność i skuteczność w pracy oraz relacje ze współpracownikami i klientami. To one pozwalają nam zharmonizować nasze relacje ze sobą i otoczeniem, mobilizują do działania, umożliwiają komunikację, budują zachowania prospołeczne. Dobra strategia obsługiwania emocji, daje możliwość podniesienia jakości życia na każdym poziomie.

9:30-10:00

Icon

Współzałożycielka ProTero

Icon

Współzałożyciel ProTero

10:00-10:30

ZDROWIE PSYCHICZNE PRACOWNIKÓW:

JAK DOPASOWAĆ BENEFITY UBEZPIECZENIOWE,

ŻEBY ZADBAĆ O HARMONIĘ W ZESPOLE?

Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie to wciąż najpopularniejsze benefity oferowane pracownikom przez pracodawcę, a ich znacznie rośnie z roku na rok. Większość pracowników już zna te produkty i potrafi z nich korzystać. Tymczasem w ostatnich latach znacząco wzrasta problem związany z pogorszeniem się zdrowia psychicznego Polek i Polaków. Pojawia się zatem wyzwanie dla ubezpieczycieli i dostawców opieki medycznej, w jaki sposób rozwijać i oferować swoje produkty, aby pozytywnie wpłynąć na stan zdrowia psychicznego.


W swoim wystąpieniu odpowiem na pytanie, co - jako pracodawca - możemy zrobić, aby pomóc naszym pracownikom i ich najbliższym w poprawie i odbudowie zdrowia psychicznego za pomocą dostępnych na rynku benefitów ubezpieczeniowych.

Broker ubezpieczeniowy, dyrektor rozwoju sprzedaży w Funk International Polska

Icon Icon

Trenerka biznesu, wykładowczyni akademicka, coach, menedżerka i przedsiębiorczyni

Uczestnicy będą mieli okazję przyjrzeć się sobie i zbudować swój osobisty Profil Energetyczny przy pomocy narzędzi psychometrycznych opisujących człowieka w jego różnych odsłonach: odporności psychicznej, motywacji, emocjonalności, osobistych wartości. Pod koniec wstąpienia każdy uczestnik będzie mógł rozpocząć budowanie swojego planu wzmocnienia własnej energii życiowej.

RÓŻNORODNIE O WELLBEINGU, CZYLI JAK ZARZĄDZAĆ SWOJĄ ENERGIĄ ŻYCIOWĄ KORZYSTAJĄC Z PSYCHOMETRII?

10:30-11:00

Icon

Partner w Kirov Strategic Negotiators i LifeEnergy.pl. Talent management mentor, trener biznesu

11:00-11:20

PRZERWA KAWOWA

11:20-11:50

LIDER PRZYSZŁOŚCI – JAK OSIĄGNĄĆ HARMONIĘ W PRZYWÓDZTWIE?

Emocjonująca rozmowa przedstawiciela HR Lidl Polska z szefową programów rozwojowych dla biznesu w Akademii Leona Koźmińskiego, czyli wg. Financial Times najlepszej uczelni biznesowej w CEE. Tajniki przygotowania i ciekawe sytuacje z etapu realizacji Studiów Podyplomowych ”Lider Przyszłości” szytych na miarę dla dyrektorów Lidl Polska. Szczerze nie tylko o sukcesach, ale również o trudnościach.


Unikalna szansa sprawdzenia, czy warto przetransformować program rozwojowy na studia podyplomowe, jak przekonać dojrzałą kadrę zarządzającą do ponownego wejścia w rolę studenta, jakich pułapek unikać w trakcie, jak zaangażować zarząd i jak poprzez program rozwiązać aktualne wyzwania biznesowe organizacji.

Dyrektorka programów rozwojowych Koźmiński University, trenerka biznesu

Icon

Kierownik Działu Rozwoju i Zaangażowania Pracowników w Lidl Polska

Icon

11:50-12:20

NOWA ROLA LIDERA - KREATOR MIKROMOMENTÓW

Retencja pracowników i budowanie zaangażowania to dziś jedne z największych wyzwań, przed którymi stoją liderzy. Stres, obawy, presja czasu, zmęczenie i rozproszenie towarzyszą wielu pracownikom i zespołom. Czego zatrudnieni najbardziej potrzebują w takiej rzeczywistości i jakie strategie wsparcia sprawdzą się najlepiej? Jak tworzyć kulturę organizacji pełną harmonii, satysfakcji i poczucia przynależności?


Eksperci Pluxee, nawiązując do najnowszych wyników badań i dzieląc się obserwacjami rynkowymi oraz dobrymi praktykami, opowiedzą o inspirującej roli lidera jako kreatora mikromomentów stanowiących sumę wielu pozytywnych doświadczeń i mających wpływ na dobrostan pracowników.

12:20-12:50

HARMONIZOWANIE UMYSŁU I CIAŁA! CO NA TO NEURONAUKA - CZYLI CZEGO W DZISIEJSZYM ŚWIECIE WARTO UCZYĆ MENEDŻERÓW I PRACOWNIKÓW!

W tracie prezentacji dowiesz się:

• Jak pracować z własnym mózgiem, tak aby umysł nie był rozbiegany w stresie?

• Jak postawa ciała i ruch wpływają na zdolności kognitywne: percepcję, uważność, kreatywne myślenie, pamięć, umiejętności podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów w biznesie?

• Jak oddech wpływa na generowanie stresu oraz jego uspakajanie?


Będąc liderką, menedżerem, pracownikiem bez tej wiedzy daleko nie zajdziesz w dzisiejszym pędzącym świecie biznesu!

Trener, doradca, mówca inspiracyjny, wykładowca akademicki i mentor

Icon

12:50-13:30

PRZERWA NA LUNCH

13:30-14:00

JEDZĄC RAZEM, PRACUJĄC RAZEM,
CZYLI O TWORZENIU HARMONIJNYCH ZESPOŁÓW

W naszej prezentacji odkryjemy, w jaki sposób wdrożenie programów żywieniowych może stać się kluczowym narzędziem wspierającym liderów w budowaniu harmonijnych organizacji.


Przedstawimy wyniki badań i praktyczne przykłady tego, jak zapewnienie posiłków pracownikom może stymulować zespół do osiągania wyjątkowych wyników. Udowodnimy, że ma ono nie tylko potencjał do zwiększenia efektywności, ale także do promowania zdrowego stylu życia wśród pracowników, co przekłada się na ich ogólny dobrostan.


Dodatkowo przekonamy Was, że wspólne posiłki są doskonałym narzędziem do budowania relacji i integracji w zespole, co stanowi fundamentalny element skutecznie funkcjonujących zespołów. Zapraszamy do wysłuchania naszej prezentacji.

Content & Communication Manager w SmartLunch

Icon

Dyrektor ds. rozwoju w KDR Solutions

Zapraszamy Cię na niezwykłą podróż w świat harmonijnego rozwoju, która pokaże, jak idealnie połączyć rozwój pracowników z celami biznesowymi. Odkryjesz, jak skutecznie zrównoważyć te potrzeby, niezależnie od skali organizacji. Wspólnie zgłębimy narzędzia, praktyki i rzeczywiste studia przypadków, które wyjaśnią tę kluczową harmonię.


Poznasz najlepsze praktyki HR i rozwiązania, które pomogą Ci stworzyć kulturę wspierającą rozwój, jednocześnie dbającą o cele biznesowe.


Przygotuj się na praktyczne wskazówki, jak:

•identyfikować talenty i rozwijać je z myślą o długofalowym sukcesie,

• kreować elastyczne ścieżki kariery,

• budować zaangażowanie i motywację pracowników wokół celów organizacji,

• uwalniać potencjał zespołu, by skutecznie reagować na zmiany rynkowe.


Dołącz do nas, gdzie odkryjesz, że harmonijny rozwój to klucz do trwałego sukcesu. Nie przegap tej niezwykłej okazji na przekształcenie Twojej organizacji.

Icon

HARMONIJNY ROZWÓJ – JAK SKUTECZNIE POGODZIĆ ROZWÓJ PRACOWNIKA Z POTRZEBAMI BIZNESOWYMI?

14:00-14:30

Managerka HR w KIR

Harmonijna firma dąży do osiągnięcia sprawności organizacyjnej i jest otwarta na potrzeby swoich interesariuszy. Doskonałym przykładem takiej organizacji może być ekipa filmowa, gdzie cały zespół harmonijnie współpracuje tworząc jeden organizm i osiąga postawiony mu cel, jakim jest przygotowanie filmu, który doceniony zostanie przez ekipę filmową, producentów, publiczność i krytyków. Podczas wystąpienia podzielimy się z Wami działaniami z obszaru społecznej odpowiedzialności, które wpisują się mocno w nasze DNA. Opowiemy o sukcesach i błędach oraz jakie lekcje z nich wyciągnęliśmy. Opowiemy jak budujemy zespoły, w których każdy dokłada starań, aby osiągać zakładane cele mając świadomość, że jego działania mają wpływ na sukces wszystkich. Opowiemy, jak doskonalimy nasze programy, szlifujemy współpracę, odpowiadamy na potrzeby tak, aby wszyscy czuli, że ich głos jest słyszany i angażują się w ważne dla organizacji, zespołu, siebie i swojego otoczenia sprawy. Odpowiemy na pytanie, jak budujemy harmonię biznesu z otoczeniem.

Icon

SILNY ZESPÓŁ – WSPÓLNE SUKCESY

14:30-15:00

Doradca Klienta Kluczowego w KIR

Icon

Dyrektorka Regionalnego Centrum Sprzedaży w Rzeszowie, KIR

Icon

15:00-15:10

PRZERWA KAWOWA

15:10-15:40

HARMONIA W ZARZĄDZANIU ZMAPOWANYMI PROCESAMI.

Dlaczego strategia trzech procesów rekrutacja + onboarding + employer branding pomaga pracodawcom utrzymać pracowników na pokładzie.

15:40-16:10

Polscy pracodawcy nie mają łatwo. Bardzo trudno bowiem zrekrutować kompetentnego kandydata, ale jeszcze trudniej go utrzymać na pokładzie. Pandemia spowodowała, iż świat się skurczył. Polscy pracownicy pracują zdalnie dla krajów z UE lub USA i zarabiają przy tym w dolarach czy w Euro. Inflacja w Polsce nie wspiera…W samej branży IT występuje w Polsce luka kompetencyjna, wynosi ona ok. 170 tys. osób. Pracodawcy głowią się i troją, aby ,,wyrwać’’ dobrych kandydatów swojej konkurencji. Co zrobić, aby dobrze zrekrutować pracownika, ale i utrzymać go jak najdłużej na pokładzie? Jak ważne są dobrze zmapowane procesy, tworzenie kultury organizacji a także zadbanie o dobrostan pracowników. Strategia trzech procesów rekrutacja + onboarding + employer branding rozwiązuje problem nadmiernej rotacji i powoduje, iż kwestia wynagrodzenia dla pracownika nie jest głównym priorytetem, jeśli chodzi o jego zatrudnienie, a potencjalnym kandydatom zależy, żeby pracować właśnie w tym miejscu.

Praktyk zarządzania, wykładowca w Wyższej Szkole Biznesu NLU w Nowym Sączu

Icon

RADOSNE TAŃCE KHAITA

16:10

Khaita oznacza Harmonię w Przestrzeni. Celem tej radosnej aktywności jest rozwijanie poprzez taniec harmonii indywidualnej, pomiędzy ludźmi oraz w ich otoczeniu. Taniec jest najlepszym sposobem na pogłębianie rozumienia przestrzeni i na doskonalenie umiejętności budowania relacji z innymi.


Radosne Tańców Khaita to doskonały sposób, aby krok po kroku doświadczać radości wspólnego tańczenia. Podczas warsztatu wytrenujesz podstawowe kroki używane w Tańcach Khaita oraz poznasz kilka wybranych choreografii. Doświadczysz, jak dzięki rozluźnieniu ciała, relaksuje się Twoja energia i umysł.


Autorem kolekcji tych radosnych grupowych tańców jest Profesor Namkhai Norbu, wybitny uczony, który prowadził wieloletnie badania w dziedzinie języka, sztuki, kultury i cywilizacji tybetańskiej.

Autoryzowana instruktorka Khaity

Icon

ZAKOŃCZENIE KONFERENCJI

16:45

Icon

Specjalista fizjoterapii, doktor nauk o kulturze fizycznej

W trakcie przerw uczestnicy konferencji mogą skorzystać z konsultacji specjalisty fizjoterapii w zakresie szeroko pojętej profilaktyki i ergonomii pracy.

Senior HR Business Partner w Pluxee Polska

Icon

HARMONIA W ZESPOŁACH W ŚWIECIE BEZ ŁADU – CZY TO MOŻLIWE I POTRZEBNE W BIZNESIE? (STUDIUM PRZYPADKU JDE POLSKA)

Czy w pędzącym świecie biznesu jest przestrzeń na budowanie harmonii w zespołach? Po co tracić cenny czas potrzebny do realizacji KPI firmy na miękkie tematy, które na pierwszy rzut oka nijak mają się do kreowania efektywnych zespołów. Opowieść o tym, jak ważne jest, aby na chwilę lider powiedział STOP pędzącym obowiązkom, stworzył zespołowi przestrzeń do zatrzymania się i spojrzenia na wartości człowieka, na to co jest ważne dla jednostki, na to jak każdy może dostroić się do innych w zespole nie tracąc przy tym na byciu sobą. A to wszystko na bazie prawdziwej historii i warsztatu jaki prowadzimy w JDE, który umożliwia budowanie harmonii w zespole, kultury wzajemnego dopełniania siebie, aby na koniec dnia przynosić lepsze efekty pracy zespołowej.

HR Manager Polska w Jacobs Douwe Egberts

Icon Icon

Product Manager Pluxee Polska

PRELEGENCI
Icon

Dyrektor ds. rozwoju w KDR Solutions. Trenerka i konsultantka biznesu z ponad 20-letnim doświadczeniem w dziedzinie HR, która doświadczenie zawodowe zdobywała pracując na wysokich stanowiskach menedżerskich. Pasjonatka HR, ekspertka w zakresie rozwoju kompetencji oraz współtwórczyni wielu innowacyjnych projektów w dziedzinie doradztwa personalnego. Jej praca nie ogranicza się tylko do biznesu – prowadzi także inspirujące wykłady na Uniwersytecie WSB Merito, gdzie dzieli się wiedzą na temat "Biznesu przyszłości" w ramach studiów MBA. Po godzinach można ją spotkać pod wodą, na trasie motocyklowej lub na żaglach. Jeśli chodzi o harmonijny rozwój w życiu i pracy, to jest ekspertką w każdym calu.

Marlena Adamska
Icon
Marta Barcicka

Praktyk zarządzania, wykładowca w Wyższej Szkole Biznesu NLU w Nowym Sączu. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie w obszarze HR. Od 2007 r. związana z obszarem rekrutacji IT. Odpowiedzialna za zbudowanie dla jednego z największych polskich banków nowej linii biznesowej związanej z outsourcingiem IT. Zarządzała obszarem rekrutacji IT na poziomie globalnym w obszarze game industry. Współpracowała z takimi krajami jak: Japonia, USA, Ukraina, Niemcy, Izrael, etc. Pracowała w Centralnym Ośrodku Informatyki, gdzie odpowiadała za politykę i strategię HR. Utrzymywane i rozwijane są tutaj strategiczne dla całego kraju systemy, funkcjonalności, aplikacje, tj. mObywatel, CEPiK. Od ponad pięciu lat właścicielka firmy szkoleniowej Neuron Cube oraz wykładowczyni w Wyższej szkole Biznesu NLU w Nowym Sączu.

Icon
Icon

Doradca Klienta Kluczowego w KIR. W Regionalnym Centrum Sprzedaży w Warszawie zajmuje się podpisem elektronicznym, z uśmiechem i pełnym zaangażowaniem doradza klientom jakie narzędzie cyfrowe zastosować w ich organizacji. Zaangażowana wolontariuszka Fundacji Cyberium promująca wśród kolegów i koleżanek aktywne spędzanie czasu.

Agnieszka Dodolak
Icon

Partner w Kirov Strategic Negotiators i LifeEnergy.pl. Talent management mentor, trener biznesu, wykładowca akademicki, instruktor CHS – styl QiGongi Tai Chi, praktyk ZEN Coachingu. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie biznesowe w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim. Dyrektor Koźmiński MBA HR.Doświadczona trenerka biznesu, Talent Management Mentorka, managerka i partnerka biznesowa w obszarze Zarządzania Kapitałem Ludzkim. Certyfikowana konsultantka w kilkunastu metodach analizy potencjału i osobowości zawodowej.Od ponad 15 lat prowadzi szkolenia i sesje rozwojowe budujące samoświadomość pracowniczą, menedżerską i zespołową, wspierając ustawienie procesów oraz zbudowanie efektywnych w komunikacji, stylu pracy i współpracy zespołów. W swojej pracy wykorzystuje m.in. metodykę komunikacyjną ART i NVC, konstrukty Analizy Transakcyjnej, metodykę zarządzania Talentami wg. Instytutu Gallupa - StrengthsFinder. Wspiera poznawczo zespoły o świadome wykorzystanie wyników analiz m.in. odporności psychicznej MTQ48+, Talentów – StrengthsFinder, badań osobowości zawodowej Facet5, 15FQ+, TalentQ, Master Personal Analisys, MBTI, motywatorów Reiss Motivation Profile®, Stylów osobowości PCM - Process Communication Model®, Stylów poznawczych – Stylów Myślenia i Działania FRIS® oraz badań wielokontekstowych MindSonar i systemów rozwoju z wykorzystaniem SpiralDinamics - Value Match.


Specjalizuje się w szkoleniach z przywództwa, budowania i rozwijania zespołów, zarządzania różnorodnością, zarządzania sobą oraz zespołami, komunikacji i motywowania.

Iwona Bobrowska-Budny
Klaudia Fatah

Dyrektorka programów rozwojowych Koźmiński University, trenerka biznesu z ponad 25 letnim doświadczeniem, wykładowczyni studiów Executive MBA, mentorka w programach dla kobiet, certyfikowany coach i executive career consultant

Icon
Kamila Głogowska

Senior HR Business Partner w Pluxee Polska


Strengths Gallup Coach, Senior HR BP w Pluxee, 14 lat w biznesie w obszarze HR, współpracując z managerami i Zarządem, budując zespołowe i indywidualne programy rozwojowe, pracuje nad spójną kulturą organizacyjną wdrażając m.in. kulturę informacji zwrotnej oraz mentor shadowing. Z wykształcenia socjolog, z doświadczenia HR-owiec, a z pasji wspiera w odkrywaniu swojego potencjału - zarówno zespoły jak i jednostki.

Icon

Broker ubezpieczeniowy, dyrektor rozwoju sprzedaży w Funk International Polska. Ekspert w dziedzinie projektowania i wdrażania kompleksowych rozwiązań ubezpieczeniowych i benefitów pracowniczych z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi w oparciu o najlepsze praktyki rynkowe. Praktyk z ponad 13-letnim doświadczeniem na rynku ubezpieczeniowym. Entuzjasta ubezpieczeń osobowych jako nowoczesnego i atrakcyjnego dodatku dla każdego pracownika.

Kamil Kałdowski
Icon
Ireneusz Hałas

Specjalista fizjoterapii, doktor nauk o kulturze fizycznej.


Zajmuje się szeroko pojętą fizjoprofilaktyką zdrowotną. Specjalizuje się w terapii trudnych przypadków klinicznych w ujęciu holistycznym w IREHAMED Centrum Fizjoterapii i Fizjoprofilaktyki w Lublinie.


Współtworzył dwa ośrodki rehabilitacyjne w Lublinie, które realizowały najnowsze standardy terapeutyczne: Oddział Rehabilitacji Neurologicznej w Szpitalu Neuropsychiatrycznym w Lublinie – terapia według koncepcji NDT Bobath oraz Ośrodek Rehabilitacji Leczniczej Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno-Leczniczego w Lublinie, gdzie w ramach NFZ została wprowadzona indywidualna terapia z pacjentem wg współczesnych metod diagnozowania i leczenia tkanek miękkich. Skuteczność terapii tkanek miękkich została potwierdzona w pracy doktorskiej, którą o broniłem w 2016 roku na Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie.

Icon

Trener, doradca, mówca inspiracyjny, wykładowca akademicki i mentor w zakresie: przywództwa, negocjacji i budowania relacji, strategii i kultury organizacyjnej opartej na wartościach oraz zarządzania sobą i energią menedżerów. Od 25 lat ponad 250 000 osób brało udział w jego wykładach, szkoleniach i sesjach strategicznych podczas realizacji programów rozwojowych dla firm, studiów podyplomowych i MBA. Na swoich wystąpieniach inspiracyjnych i kursach z niezwykłą lekkością pokazuje zawiłe połączenie między tym jak zarządzać sobą i podejmować decyzje, aby być przywódcą w czasach szybkich zmian oraz jak umiejętności negocjowania i budowania relacji w biznesie przekładają się na wyniki sprzedażowe, korzyści finansowe i obustronne zadowolenie partnerów.


Współtwórca „Akademii Negocjacji, Budowania Relacji i Kreowania Wartości w Biznesie”, Programu „Transformacja organizacji i kultury organizacyjnej w oparciu o wartości - Value Match”, „Life & Business Energy Management”. Partner i członek zarządu „Kirov Strategic Negotiators” i programu LifeEnegy.pl oraz dyrektor Koźmiński MBA-obszar Przywództwo i Negocjacje, Akademii Leona Koźminskiego. Dyrektor Kozminski MBA dla Przedsiębiorców i Inżynierów.


Nauczyciel i instruktor ponad 10 systemów Qigong/Tai Chi regulujących przepływ energii w ciele, wzmacniających układ odpornościowy, redukujących stres i uwalniających blokady fizyczne i emocjonalne. Autor 2 książek oraz kilkuset artykułów w czasopismach naukowych oraz prasy menedżerskiej

Icon
Nikolay Kirov
Nadia Kirova

Trenerka biznesu, wykładowczyni akademicka, coach, managerka i przedsiębiorczyni, z ponad 25-letnim doświadczeniem zawodowym.


Certyfikowana konsultantka metod analizy osobowości zawodowej i rozwoju, coach stosująca w swojej praktyce kwestionariusze Master Person Analysis, FRIS, Talentów wg. koncepcji Instytutu Gallupa – StrengthsFinder, MTQ48 - odporność psychiczna (mental toughthness), Reiss Motivation Profile, Facet5 i Value Match.


Partnerka i członkini zarządu „Kirov Strategic Negotiators” i LifeEnegy.pl, Prezes Fundacji „Pasja do Edukacji i Rozwoju”, członek zarządu Fundacji BARGEWORK, członek zarządu Bulcom. Członkini Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówczyń i Mówców. ZEN Coaching praktyk. Od lat łączy swoje doświadczenia menedżerskie oraz biznesowe z technikami trenerskimi opartymi o najnowszą wiedzę z zakresu budowy mózgu, stylów myślenia FRIS®, uczenia się i motywacji. Prowadzi szkolenia, warsztaty i wykłady dla menedżerów i przedsiębiorców w zakresie: przywództwa, budowania i rozwijania zespołów, zarządzania różnorodnością, zarządzania sobą oraz zespołami, komunikacji i motywowania.


Wspiera ludzi w odkrywaniu swoich talentów, inspiruje do podążania za swoją pasją. Szczególnie ceniona za nowatorskie spojrzenie na już funkcjonujące rozwiązania w biznesie, dzięki którym poprawia efektywność funkcjonowania organizacji.

Icon
Monika Marcik

Specjalizuje się w szkoleniach z inteligencji emocjonalnej, budowania zaangażowania w oparciu o wartości oraz w coachingu holistycznym. Posiada wieloletnie doświadczenie menedżerskie i HR-owe, a od 16 lat pracuje jako trener i coach biznesu. Projektuje kompleksowe procesy rozwojowe dla firm i przygotowuje programy warsztatów jako Trener Wiodący. Jest Certyfikowanym Międzynarodowym Trenerem Wartości. Od 8 lat rozwija się również jako instruktor Radosnych Tańców Tybetańskich – Khaita, od 4 lat jest Instruktorem metody Respira. Od niedawna jest również instruktorem Jogi dla dzieci : Kumar Kumari oraz Instruktorem 8 Ruchów Yantra Yogi. Uwielbia skandynawskie kryminały, długie spacery, fascynuje ją neurobiologia.

Icon

Współzałożycielka ProTero, certyfikowany trener mentalny, trener emocji w trakcie certyfikacji.


Uważam, że w nasze człowieczeństwo wpisane jest doświadczanie różnych stanów emocjonalnych. Są naszą żywą reakcją na rzeczywistość i potrzeby.Dlatego, jedną z misji firmy ProTero jest pomaganie ludziom układanie emocji na nowo i uwalnianie z bagażu emocjonalnego. To dzięki nim mamy dostęp do poczucia sensu życia. To one są naszą siłą napędową.

Aneta Nowak
Icon
Katarzyna Patalan

Content And Communication Manager w SmartLunch. Przez ostatnie lata była związana z branżą HR pełniąc funkcję redaktor naczelnej miesięcznika „Benefit” wydawanego przez Benefit Systems skierowanego do tejże branży. Przez kilka miesięcy zajmowała się PR-em w firmie MyBenefit, dostawcy programu kafeteryjnego. Dziś jest Content and Communication Managerem w SmartLunch.Jest absolwentką Uniwersytetu Gdańskiego z dyplomem nauczyciela języka polskiego. W ostatnich latach tematyka związana z rozwojem, szkoleniami i rynkiem benefitów pochłonęła ją bez reszty. Ukończyła podyplomowe studia z zakresu Kultury Medialnej i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Gdańskim oraz Zarządzanie Zasobami Ludzkimi na Uniwersytecie w Białymstoku. Przez lata tworzyła treści o tematyce związanej z HR i współpracowała z najlepszymi ekspertami w branży. Ma na koncie wiele publikacji prasowych, a także udział w pracy zbiorowej – książce „Benefity. Jak budować atrakcyjną ofertę dla pracowników” pod redakcją Joanny Likszy. Jest pasjonatką rozwoju osobistego, zagadnień związanych z komunikacją oraz jej rolą w biznesie i zarządzaniu ludźmi.

Icon

Dyrektorka Regionalnego Centrum Sprzedaży w Rzeszowie, KIR. Z sektorem bankowym związana jest od 15 lat, a od 6 zarządza Regionalnym Centrum Sprzedaży KIR w Rzeszowie. Na co dzień przyczynia się do upowszechniania rozwiązań cyfrowych w bankowości, gospodarce i administracji publicznej, propagując wykorzystanie podpisu kwalifikowanego w digitalizacji procesów biznesowych i urzędowych. Czynnie angażuje się we wdrażanie rozwiązań z zakresu bankowości elektronicznej i aplikacji mobilnych. Jako lider skupia się na budowaniu zmotywowanego i efektywnego zespołu. Prywatnie pasjonatka górskich wędrówek.

Wioletta Piątkowska
Icon
Łukasz Piedo

Kierownik Działu Rozwoju i Zaangażowania Pracowników w Lidl Polska. Odpowiada za obszar szkoleń i programów rozwojowych oraz benefitów i relacji pracowniczych. Doświadczenie zawodowe rozpoczął od stanowiska Kierownik Rejonu Sprzedaży, obecnie odpowiada za wszystkie tematy związane ze rozwojem i zaangażowaniem pracowników.

Icon
Marta Piętal

HR Manager Polska w Jacobs Douwe Egberts. Od ponad 13 lat związana z obszarem HR w roli HR Business Partnera oraz Managera ds. zarządzania rozwojem i talentami. Wierzy, że zaangażowanie pracownika jest kluczowym aspektem w prowadzeniu biznesu z sukcesem. Jej absolutną pasją jest rozwój innych oraz budowanie zaangażowania wśród pracowników poprzez tworzenie autorskich rozwiązań rozwojowych skrojonych na potrzeby biznesu.


Stawia na partnerską współpracę biznesu i HR oraz empatyczne przywództwo. Ukończyła Zarządzanie Zasobami Ludzkimi na Uniwersytecie Edinburgh Napier w Szkocji oraz studia podyplomowych w zakresie HR Biznes Partneringu w Szkole Głównej Handlowej.

Icon
Michał L. Szymoński

Przede wszystkim człowiek z bagażem doświadczeń, które inspirują, praktyk i entuzjasta rozmowy, bo dzięki niej wszystko staje się możliwe. Lider z wieloletnim doświadczeniem na rynkach krajowych i międzynarodowych.


Współzałożyciel ProTero – firmy oferującej wsparcie dla managerów, zespołów oraz klienta indywidualnego w zakresie coachingu, mentoringu, wsparcia mentalnego, konsultacji i warsztatów, które potrafią zmienić perspektywę.

Icon
Grzegorz Turniak

Inspirujący mówca, mentor, networker. Wykładowca na studiach podyplomowych SGH, UW, PW i MBA na ALK, PK. Niestrudzony orędownik i pasjonat idei networkingu. Mingling maven – poprowadził ponad 2000 sesji networkingowych dla przeszło 200.000 uczestników. W lutym 2006 wprowadził i rozwijał do 2013 na rynku krajowym firmę BNI Polska. Obecnie jest partnerem spółki szkoleniowo-doradczej GrupaYak. Został wybrany jednym z "10 Topowych Głosów Polskiego Linkedin 2018, 2019 o 2020". Prowadzi z zespołem programy rozwojowe: #SocialSelling, #FirmaNaLinkedin, #MentorCEOin, #RzecznictwoPracowników. Na eventach biznesowych zarządza #SesjePozytywnychRelacji.

Icon
Klaudia Viana

Managerka HR w KIR. Od 10 lat rozwija się w obszarze HR oraz budowaniu i wspieraniu kultury organizacyjnej. Doświadczenie zdobywała w międzynarodowych organizacjach technologicznych. Jej pasją są języki obce i podróże.

Icon
PARTNERZY MEDIALNI

Redakcja miesięcznika „Personel i Zarządzanie” - jesteśmy pierwszym czasopismem dla branży HRM w Polsce. Ukazujemy się nieprzerwanie od 1994 r. Jesteśmy miesięcznikiem dla menedżerów HR i HR biznes partnerów, niezbędnym dla każdego lidera, który chce skutecznie wpływać na realizację celów biznesowych firmy. Piszemy o tym, w jaki sposób nowoczesne zarządzanie ludźmi buduje siłę i przewagę organizacji na konkurencyjnym rynku.

ORGANIZATOR
LOKALIZACJA

Trend House

Chmielna 73

00-801 Warszawa

Icon

Redakcja Personel i Zarządzanie

Ul. Burakowska 14

01-066 Warszawa


Katarzyna.chalas@infor.pl

510 024 916

Anna.wludarczyk@infor.pl

605 66 86 88

Ewa.walenda@infor.pl

510 024 943

KONTAKT
Icon
WEŹ UDZIAŁ BEZPŁATNIE
Icon

AKREDYTACJA NA KONFERENCJĘ
Bezpłatne uczestnictwo jest przewidziane dla praktyków, którzy zarządzają zasobami ludzkimi w organizacjach.

NIE AKREDYTUJEMY
Zgłoszeń pochodzących od dostawców usług szkoleniowo doradczych, tj: konsultantów i doradców biznesowych, przedstawicieli firm doradztwa personalnego, szkoleniowych, agencji rekrutacyjnych, trenerów, coachów itp.


W celu bezpłatnej akredytacji wyślij e-maila na adres: personel.konferencja@infor.pl

W treści maila prześlij:

Po otrzymaniu Twojego e-maila, najpóźniej w ciągu dwóch dni odeślemy potwierdzenie bezpłatnego udziału. Informujemy, że liczba miejsc jest ograniczona i redakcja ma prawo do odrzucenia akredytacji bez podania powodów.

W przypadku pytań zadzwoń:

W tytule maila: Akredytacja HR EXCELLENCE 2023


  • Imię i nazwisko
  • Stanowisko służbowe
  • Adres mailowy służbowy
  • Telefon kontaktowy
  • Nazwę i adres firmy
  • NIP firmy
  • Oświadczenie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do udziału w Konferencji organizowanej przez INFOR PL S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Burakowskiej 14, 01-066 Warszawa. Zapoznałam/em się z klauzulą informacyjną INFOR PL S.A. dostępną na stronie informującej o konferencji.”
    Klauzula informacyjna

Katarzyna Chałas 510 024 916; Anna Włudarczyk 605 66 86 88; Ewa Walenda 510 024 943

WIDZIMY SIĘ

NA KONFERENCJI

© INFOR PL Spółka Akcyjna