Biuro Obsługi Klienta:
801 626 666
Dni
Godziny
Minuty
Sekundy
WEŹ UDZIAŁ BEZPŁATNIE

27 listopada 2024, Warszawa, Trend House, ul. Chmielna 73

CELEBRUJ Z NAMI


Image

30 lat magazynu „Personel i Zarządzanie”

Podczas kolejnej edycji konferencji HR EXCELLENCE zapraszamy Was do wspólnego świętowania jubileuszu 30-lecia istnienia magazynu „Personel i Zarządzanie”. Przez trzy dekady towarzyszyliśmy polskim firmom w rozwoju zarządzania zasobami ludzkimi – wspólnie pracowaliśmy nad zmianą w postrzeganiu pracowników z zasobów organizacji na jej wartość. Staliśmy się nieodłączną częścią procesu transformacji, innowacji i doskonalenia polskich organizacji w obszarze HRM. Od pierwszego wydania, stawialiśmy sobie za cel nie tylko informowanie o wyzwaniach branży HR, ale inspirowaliśmy, wspieraliśmy oraz kreowaliśmy przyszłość pracy i relacji międzyludzkich w biznesie. Dzięki zaufaniu naszych Czytelników, staliśmy się niezastąpionym źródłem wiedzy, pomysłów i najlepszych praktyk w dziedzinie HR-u.

Konferencja będzie okazją do wspomnień, ale przede wszystkim spojrzenia w przyszłość HR-u – a ta nie rysuje się w kolorowych barwach. Liderzy HR będą musieli zmierzyć się w swojej pracy z szeregiem wyzwań, które wynikają z dynamicznie zmieniającego się środowiska pracy, technologii i oczekiwań pracowników.


O KONFERENCJI

Prenumeratorów i czytelników zapraszamy BEZPŁATNIE

Podczas prezentacji postaramy się nakreślić wyzwania działów HR, czyli m.in. jak:

  • opracować strategie, które zapewnią efektywną pracę w modelu hybrydowym, równocześnie dbając o integrację zespołów, zaangażowanie pracowników oraz utrzymanie kultury organizacyjnej na wysokim poziomie;
  • budować programy wspierające zdrowie psychiczne, promujące równowagę między pracą a życiem prywatnym, a także radzeniem sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym;
  • planować rozwój kompetencji pracowników poprzez programy reskillingu i upskillingu, aby sprostać wymaganiom rynku pracy przyszłości;
  • tworzyć bardziej zróżnicowane i inkluzywne środowiska pracy, co przyczyni się do lepszego podejmowania decyzji biznesowych i innowacyjności zespołów;
  • korzystać z analityki HR, aby podejmować świadome decyzje dotyczące zarządzania talentami, retencji i zaangażowania;
  • przygotowywać organizację i pracowników na szybkie i efektywne wprowadzanie zmian, w tym również technologicznych;
  • skupić się na tworzeniu środowiska, które przyciąga i zatrzymuje najlepsze talenty;
  • kreować kulturę organizacji i style przywództwa odpowiadające na oczekiwania młodych pokoleń.

Te wyzwania będą wymagały od liderów HR nie tylko aktualnej wiedzy i umiejętności, ale także zdolności do szybkiego adaptowania się do zmian oraz wprowadzania innowacyjnych rozwiązań, które odpowiadają na potrzeby nowoczesnego rynku pracy.

DLACZEGO WARTO

DZIELIMY SIĘ PRAKTYKAMI

ŚLEDZIMY TRENDY

Do udziału w konferencji zaprosimy praktyków zarządzania i uznanych konsultantów biznesowych, którzy publikują na łamach Personelu i Zarządzanie. Podzielą się swoim doświadczeniami z obszaru zarządzania zmianą, roli lidera w niepewnych czasach, budowania zaangażowania opartego na wartościach, tworzenia efektywnych zespołów, autentycznych relacji – to będą wdrożenia, które w ostatnim roku przyniosły firmom znakomite rezultaty.

Bez zrozumienia czym jest nowoczesna technologia, dział HR nie będzie partnerem dla biznesu, a każde wdrożenie kolejnej innowacji w obszarze HRM może generować poważne wyzwania dla organizacji. Co dziś stanowi wyzwanie dla działów HR, czy menedżerowie personalni będą zmuszeni do korzystania z nowoczesnych technologii i sztucznej inteligencji, a może to właśnie one staną się ich przewagą w budowaniu nowoczesnych organizacji?

Pokażemy przykłady wdrożeń z wykorzystaniem różnorodnych narzędzi służących do efektywnego zarządzania ludźmi, w tym m.in. oceny potencjału, ewaluacji, badania potrzeb, zrównoważonego rozwoju, skutecznego feedbacku. Wykorzystanie tych narzędzi zapewnia firmom wymierne korzyści finansowe i optymalizację procesów biznesowych.

WSKAZUJEMY ROZWIĄZANIA

Icon Image

Konferencja jest kontynuacją cyklu spotkań branżowych organizowanych przez miesięcznik „Personel i Zarządzanie”
w listopadzie 2022 i 2023 r. Każdorazowo gościliśmy około 140 uczestników.


To konferencja dla profesjonalistów zarządzania ludźmi w firmach – menedżerów, specjalistów, HR biznes partnerów, rekruterów, specjalistów ds. komunikacji, rozwoju, employer brandingu. Zapraszamy prenumeratorów i czytelników miesięcznika Personel i Zarządzanie. Uczestnictwo w konferencji jest bezpłatne w pierwszej kolejności dla prenumeratorów magazynu. Wystarczy wypełnić formularz bezpłatnego uczestnictwa i wysłać go do organizatora.
Jeśli jesteś czytelnikiem i sympatykiem magazynu, a jeszcze nie wykupiłeś prenumeraty – nic straconego – mamy dla Was bezpłatne zaproszenie – wypełnij formularz bezpłatnego zgłoszenia i zapytaj o dostępne miejsca. Zaakredytujemy Cię w miarę dostępnych miejsc.

DLA KOGO?

Icon Icon

29 listopada 2023 r. już po raz kolejny zaprosiliśmy Czytelników „Personelu i Zarządzania” do udziału w konferencji z cyklu HR Excellence. Tym razem prelekcje, dyskusje, wymiana doświadczeń dotyczyły poszukiwania harmonii, zarówno w życiu osobistym, jak i biznesie.

Ponad 150 uczestników, 20 prelegentów, 8 partnerów stworzyło atmosferę wymiany wiedzy, poznawania się i nawiązywania relacji branżowych na przyszłość. Energia, pozytywna atmosfera, mnóstwo inspiracji – to odczucia, których wszyscy doświadczaliśmy.
A oto, co o spotkaniu mówili sami uczestnicy:


Było to niesamowicie energetyzujące, inspirujące i poszerzające perspektywy doświadczenie. Była to świetna okazja do poznania nowych osób, networkingu, wymiany myśli i spostrzeżeń, tak naprawdę od pierwszych minut – Paulina Rafalska, HR Project Manager

Każda prezentacja była nie tylko pouczająca, ale również pełna inspiracji, otwierając nowe perspektywy na temat harmonii w miejscu pracy
i życiu osobistym. Wszystkie prezentacje były wspaniałe
– Damian Świderski, trener EPL


To był wspaniały czas inspiracji, który - jestem tego pewien - już pracuje w Uczestnikach – Damian Łukasz Sowa, menedżer zespołu

TAK BYŁO W 2023 r.

TAK BYŁO W 2022 r.

Icon

Uczestnicy i prelegenci konferencji zorganizowanej w listopadzie 2022 r. przez redakcję „Personelu i Zarządzania” poszukiwali odpowiedzi na istotne dla funkcjonowania działów HR pytania: jak planować politykę personalną w nieprzewidywalnym i chaotycznym czasie BANI, co zagwarantuje sukces w doborze kandydatów, motywację do działania i efektywność pracowników w osiąganiu zakładanych celów, jak budować kulturę organizacyjną i modele przywództwa, które nadadzą sens pracy w dobie „The Great Resignation”. Prelegenci dzielili się swoim doświadczeniami z obszaru zarządzania zmianą, roli lidera w niepewnych czasach, budowania zaangażowania opartego na wartościach, tworzenia efektywnych zespołów, autentycznych relacji. To były wdrożenia, które w minionym roku przyniosły firmom znakomite rezultaty. Oprócz merytorycznych i inspirujących wystąpień wszystkim towarzyszyła pełna pozytywnej energii atmosfera.

PROGRAM

Icon

REJESTRACJA I SESJA POZYTYWNYCH RELACJI

od 8:30

Zapraszamy do rejestracji, rozmów i pierwszych spotkań w ramach #SesjaPozytwychRelacji

Współzałożyciel Time for Team oraz Extended Tools Polska

Icon

9:15

ROZPOCZYNAMY KONFERENCJĘ

Dzień dobry, kilka słów o jubileuszu „Personelu i Zarządzania”

Zjawiska nienotowane od lat w Europie: wojna, dwucyfrowa inflacja w połączeniu z wcześniejszymi zagrożeniami zdrowotnymi oraz presja generowana przez nieadekwatne do sytuacji praktyki zarządcze w firmach, wywołują falę zniechęcenia, czy wręcz epidemię depresji. Coraz trudniej jest motywować / angażować pracowników w bardzo zróżnicowanych zespołach i różnych modelach pracy.

LUDZIE, NIE ZASOBY. JAKIE KOMPETENCJE I ZACHOWANIA LIDERSKIE ROZWIJAĆ, BY ANGAŻOWAĆ ZESPOŁY RÓŻNORODNE POKOLENIOWO

9:30-10:00

  • Jakie ważne trendy wpływają obecnie na nasze zespoły?
  • Co powoduje spadek zaangażowania i motywacji u pracowników w ostatnim czasie?
  • Jak poprawić współpracę między pokoleniami o całkowicie odmiennych oczekiwaniach?
  • Jak ewoluuje rola lidera / liderki by być skutecznym w obecnych czasach?
  • Jak budować bezpieczeństwo psychologiczne i zaufanie w zespole?
  • Jakie dobre praktyki warto wprowadzać w organizacji by była gotowa na obecne i przyszłe wyzwania?

NOWE POKOLENIE = NOWE ZASADY. ZNACZENIE TRANSPARENTNOŚCI I AUTENTYCZNOŚCI W PRACY Z ZETKAMI.

10.00-10.30

Pokolenie Z rewolucjonizuje sposób komunikacji i współpracy w organizacjach, stawiając autentyczność, transparentność i zaangażowanie społeczne na pierwszym planie. Ich unikalne spojrzenie na świat, mocno zakorzenione w technologii i mediach społecznościowych, zmusza pracodawców do redefiniowania swojego podejścia do komunikacji wewnętrznej jak i employer brandingowej. Podczas wystąpienia omówimy mechanizmy takie jak cancel culture czy quit tok oraz poszukamy odpowiedzi na pytanie jak skutecznie współpracować budując spójne i autentyczne środowisko pracy.

COO Tutlo

Icon

10.30-11.00

OD ZARZĄDZANIA NAWYKAMI MENEDŻERÓW DO TWORZENIA WARTOŚCI W ORGANIZACJI

W czasie wystąpienia pokażemy:

  • Jak poprzez zarządzania własnymi nawykami menedżer może zwiększyć nie tylko swój dobrostan ale i swoją skuteczność i efektywność decyzji menedżerskich?
  • Jak refleksja i świadomość swojego sposobu funkcjonowania wpływają na efektywność zarządzania?
  • Jak zrobić “remanent” swoich zasobów, aby świadomie zarządzać nimi tworząc wartość dla organizacji?
Icon

Partnerka w Kirov&Partners, Strategic Negotiators

PRZERWA KAWOWA

11.00-11.20

TWOJE SPOJRZENIE MA ZNACZENIE. NIEZALEŻNIE OD WIEKU: DOSTRZEGAJ POTENCJAŁ OSÓB 50+ I BUDUJ ZRÓWNOWAŻONE ZESPOŁY

Icon

Prezeska i co-fundatorka Fundacji Kobiety Inspirują

Dyrektorka ds. programów rozwojowych Kozminski Executive Business School w Akademii Leona Koźmińskiego. Mentorka, trenerka biznesu, headhunter i certyfikowany coach

Icon

JAK STRATEGICZNE PODEJŚCIE DO ROZWOJU PRACOWNIKÓW WSPIERA WARTOŚCI I KULTURĘ OTWARTĄ NA ZMIANY? CZYLI CO ERGO HESTII DAJE SOJUSZ Z „KOŹMIŃSKIM”

11.40-12.10

Icon

Psycholożka biznesu, wieloletnia dyrektorka HR, konsultantka transformacji kultury organizacyjnej.Współzałożycielka firmy wdrożeniowej DOM HR.

HR TO NIE AUTOMAT DO WYDAWANIA PRZEKĄSEK! JAK EFEKTYWNIE ZASPOKAJAĆ GŁÓD POTRZEB KLIENTÓW WEWNĘTRZNYCH ZA POMOCĄ PODEJŚCIA CULTUREWAY.

12.10-12.40

Zapraszamy na emocjonującą rozmowę dwóch wyjątkowych kobiet, dyrektorki Biura Doboru i Rozwoju Kadr w ERGO HESTII z szefową programów rozwojowych dla biznesu z najbardziej renomowanej uczelni biznesowej w Europie Środkowo-Wschodniej. Odkryjecie kulisy tworzenia i wdrażania programów rozwojowych, które budują silną kulturę organizacyjną i sprawiają, że „ Hestianki” i „Hestianie” czują się związani z organizacją na lata. Będzie szczerze nie tylko o sukcesach, ale także o wyzwaniach i strategiach ich przezwyciężania. To wyjątkowa okazja, aby dowiedzieć się, jak kreować kulturę i przywództwo odpowiadające na potrzeby młodszych pokoleń, jak planować rozwój kompetencji pracowników, by sprostać przyszłym wymaganiom, oraz na co zwrócić uwagę, tworząc programy rozwojowe dla pracowników funkcjonujących w świecie VUCA. Dowiecie się również, jak współpraca z uczelnią biznesową może wesprzeć organizację w dążeniu do doskonałości.

Menedżerowie traktują często HR, jak automat z przekąskami. Przychodzą po coś, co szybko przyniesie im efekt: podniesie energię w zespole, usprawni komunikację, zniweluje konflikty. Chcę kupić wyjazd integracyjny, atrakcyjne szkolenia albo co gorsza podwyżki. Ma być szybko, tanio i żeby dobrze smakowało.Dla HRu to trudna sytuacja. To, czego chce klient biznesowy, nie pomoże trwale rozwiązać problemu z brakiem zaangażowania, komunikacją czy chęcią odejścia kluczowych osób. Pojawia się dylemat: tłumaczyć to klientowi i narazić się na konflikt, czy dać, to czego chce i mieć święty spokój.Tymczasem jest rozwiązanie, które przynosi trwały efekt, zaspokoją realne potrzeby biznesu przy tym jest bardzo ekonomiczne: CultureWay.CultureWay opiera się na sile zarządzania kulturą organizacyjną. Pozwala trwale zmienić środowisko pracy, podnieść zaangażowanie ludzi, a przy tym zwiększyć efektywność realizacji celów. Dzieje się to w ścisłej współpracy ze swoim zespołem co dodatkowo zwiększa jakość współpracy i poczucie odpowiedzialności. Nie trzeba przy tym uruchamiać kosztownych i trudnych w realizacji działań dotyczących całej organizacji. Wystarczy zaangażowanie lidera i wsparcie HR.W czasie prezentacji pokażemy w jaki sposób wykorzystać narzędzia CultureWay: misję, wizję, wartości, tożsamość, zachowania i rutyny menedżerskie, żeby osiągnąć oczekiwany przez menedżera efekt.CultureWay to doskonałe podejście dla HR, który chce być prokliencki, innowacyjny i przede wszystkim skuteczny, a przy tym mieć konkretną alternatywę dla doraźnych i nieskutecznych rozwiązań, o których realizację wymusza biznes.

Icon

Konsultant w obszarze kultury organizacyjnej, trener zarządzania, popularyzator nowoczesnego przywództwa Mission Command. Współzałożyciel firmy wdrożeniowej DOM HR.

12.40-13.10

ROZWÓJ LIDERÓW I KULTURY ORGANIZACYJNEJ

W czasie prezentacji prowadzący poruszą następujące obszary:

  • Czym jest „bomba witaminowa” dla organizacji?
  • Programy rozwojowe w praktyce - case study.
  • Od wartości Value Match do rozwoju kultury organizacyjnej!

Zainspirujecie się systemami wartości Spiral Dynamics mierzonymi kwestionariuszem Value Match! Podzielimy się tym, co i jak zaprojektowaliśmy w programie rozwojowym dla liderów organizacji i opowiemy o tym, dokąd nas to zaprowadziło.

Icon

Partner w Kirov&Partners, Strategic Negotiators, trener, doradca, mówca inspiracyjny, wykładowca akademicki i mentor

Icon

Dyrektorka HR w Benefit Systems

13.10-13.40

PRZERWA NA LUNCH

HUMAN HUMAN RESOURCES - PRACOWNIK JAKO WARTOŚĆ. CZY TO JUŻ CZAS NA ZMIANĘ PARADYGMATU?

13.40-14.10

Sztuczna inteligencja (AI) wkrótce zmieni wszystko: to, jak żyjemy, jak spędzamy wolny czas, a już na pewno - jak pracujemy. To właśnie praca, która zajmuje tak dużą cześć naszego życia znajdzie się w centrum rewolucji AI. W miarę jak AI ewoluuje pracę, kto będzie kierował naszymi organizacjami i zapewni, że nasze życie stanie się lepsze niż wcześniej? Naszym zdaniem odpowiedzią jesteśmy my – działy HR. Jako zaufane ogniwo między organizacjami a ich pracownikami, w HR mamy unikalną możliwość by stać się architektem nowej ery pracy, w której ludzie i technologie współdziałają ze sobą w sposób harmonijny. Możemy tworzyć satysfakcjonujące miejsca pracy i w erze transformacyjnych zmian technologicznych pomagać ludziom rozwijać swoje kompetencje zapewniając, że sztuczna inteligencja służy ludzkości, a nie odwrotnie.W erze, gdy pracownicy oczekują od pracodawców mocniejszego zaangażowania w kwestie społeczne, HR powinien wrócić do korzeni i kłaść zdecydowanie większy nacisk na słowo ‘Human’, stając się strażnikiem ludzkości poprzez działania koncentrujące się w równym stopniu na człowieku, jak i na biznesie.

Icon

Kierownik Działu HR w KIR, partner w firmie Marschall Polska, doradca biznesowy, trener, coach

Icon

Główny specjalista w Dziale HR w KIR

Icon

HR Managerka w KIR

W dzisiejszym dynamicznym i zmiennym świecie liderzy stają przed bezprecedensowymi wyzwaniami, które wymagają nie tylko doskonałych umiejętności zarządzania, ale także głębokiej świadomości siebie i innych. To oni staja u podstaw budowania zdrowych i zrównoważonych organizacji jutra.

Współczesny lider to emocjonalny architekt, który ma za zadanie stworzyć przestrzeń sprzyjającą wzrostowi i rozwojowi – dla siebie, dla zespołu oraz dla całej organizacji. Przeprowadzać firmę przez zmienną rzeczywistość, tak, aby zmiany wzmocniły organizację i ludzi. Odpowiedzialność ta jest ogromna, a kluczem do sukcesu jest budowanie własnej dojrzałości emocjonalnej. Ta umiejętność staje się niezbędna do kreowania zdrowych relacji, efektywnej komunikacji wewnątrz zespołów, ale też pomiędzy nimi, facylituje procesy, buduje zaangażowanie. Dzięki zrozumieniu własnych emocji oraz emocji innych, liderzy mogą lepiej podejmować decyzje i radzić sobie w trudnych sytuacjach, zapobiegać fluktuacji, co nabrało dodatkowego znaczenia w środowisku pracy zdalnej. I na koniec - kultura dojrzałości emocjonalnej - buduje w organizacji wielką wartość zaufania, które – zgodnie z piramidą Lencioniego – stoi u podstaw współodpowiedzialności za pracę zespołu i jego wyniki finansowe.

O tym więc , jak rozwijać tę dojrzałość emocjonalną oraz jak odnaleźć swoją siłę i sprawczość w zmiennej rzeczywistości, jak zawsze z wielką dawką energii i uśmiechu opowie Beata Dyraga - prekursorka i ekspertka w dziedzinie wellbeingu korporacyjnego w Polsce, trenerka oraz prezeska Grupy Prodialog.

ŚWIADOMOŚĆ EMOCJONALNA LIDERA W ZMIENNEJ RZECZYWISTOŚCI: KLUCZ DO BUDOWANIA DOJRZAŁEJ KULTURY ORGANIZACYJNEJ

14.10-14.40

Icon

Prekursorka wellbeingu korporacyjnego w Polsce, prezeska i założycielka Grupy Szkoleniowej Prodialog

14.40-15.00

JAK PERSONALIZACJA BENEFITÓW WPŁYWA NA ORGANIZACJĘ I KOMFORT PRACY?

W dzisiejszym wielopokoleniowym środowisku pracy firmy stają przed wyzwaniem dostosowania benefitów pozapłacowych do zróżnicowanych potrzeb swoich pracowników. Cztery pokolenia na rynku pracy to zarówno wyzwanie, jak i szansa na wprowadzenie innowacyjnych rozwiązań, które wspierają satysfakcję i efektywność zespołów.Podczas tej prelekcji dowiesz się, dlaczego personalizacja świadczeń pozapłacowych zyskuje na znaczeniu. Omówimy wyniki ankiety użytkowników SmartLunch, która pokazuje, jak ceniona jest różnorodność posiłków oraz jak wpływa ona na redukcję stresu i integrację w miejscu pracy. W kontekście personalizacji zaprezentujemy również potrzeby firm, które coraz częściej oczekują benefitów dostosowanych do unikalnych wymagań swoich zespołów.Pokażemy, jak odpowiadać na te potrzeby oferując rozwiązania "szyte na miarę", w tym nasze najnowsze innowacje, takie jak wdrożenie systemu posiłków w opakowaniach wielokrotnego użytku.

Icon

Marketing Manager w SmartLunch

15.00-15.20

PRZERWA KAWOWA

11.20-11.40

15.20-15.50

JUTRO ZACZYNA SIĘ DZIŚ. JAKIE BĘDĄ SZKOLENIA PRZYSZŁOŚCI?

Sposób w jaki budujemy zespół i rozwijamy wiedzę oraz umiejętności naszych pracowników to dzisiaj jedna z konkurencyjnych przewag organizacji funkcjonujących na coraz bardziej wymagającym rynku. Potrzeba adaptacji do szybkich zmian technologicznych i rynkowych stanowi jedno z kluczowych wyzwań dla przedsiębiorców i redefiniuje ich podejście do rozwoju kompetencji ekspertów, menedżerów, firm i ich liderów. W oparciu o wyniki raportu EY Academy of Business „Jutro zaczyna się dziś. Przewodnik po szkoleniach przyszłości”, temat wyzwań w rozwoju pracowników podejmie Małgorzata Jakubicz.

Icon

Ekspertka i trenerka w EY Academy of Business

ŚWIĘTOWANIE ŻYCIA. CZYLI JAK CIESZYĆ SIĘ TYM CO MASZ, ZAMIAST MARTWIĆ SIĘ TYM, CZEGO NIE MASZ

15.50-16.30

A gdy już ów sukces wypracowałaś to co teraz? Z powrotem w bloki startowe i dalej naprzód, w następną pogoń za sukcesem? Za kolejnym sprawdzianem – oby tylko znowu dostrzegli, docenili, pochwalili? Czy może, jak w trekkingu, czas na popas, uwiecznienie olśniewających widoków i zaduma nad obłocznym rorschachem, parę kostek czekolady i haust orzeźwienia z bidonu – zastanawia się dr. Ewa Woydyłło w książce Droga do siebie. O poczuciu wartości.

Wspólnie z autorką książki zastanowimy się czym są dla nas momenty sukcesu, jak wzbudzać w sobie i zatrzymać na dłużej zadowolenie z tego, kim jesteśmy, jak również z tego co umiemy i lubimy robić w życiu osobistym i zawodowym. Wykład uświadomi nam także, jak można budować zdrowe poczucie własnej wartości, jak „przetrwać” zmiany w życiu i w pracy oraz zmniejszyć lęk i stres oraz nie dać się zniechęcić porażkom w tych niepewnych czasach.

Doktor psychologii i terapeuta uzależnień

ODDECH PEŁNĄ PIERSIĄ NA ZAKOŃCZENIE KONFERENCJI

16.30-17.00

Dyrektorka Biura Doboru i Rozwoju Kadr w ERGO HESTII

Icon

Nie ma różnorodności bez wielopokoleniowych zespołów. A jednak agism w kontekście zatrudniania osób 50+ ma się świetnie. Co sprawia, że stają się one niewidzialne dla pracodawców i rekruterów? Czy rzeczywiście nie ma dla nich miejsca w “młodych, dynamicznych zespołach”? Dlaczego nie dostrzegamy potencjału osób 50+ - ich eksperckości, doświadczenia, szerokiej perspektywy, lojalności i chęci dzielenia się wiedzą?
Zapraszamy na inspirującą podróż w czasie z Anną Potocką-Domin, która podzieli się doświadczeniem z tworzenia i zarządzania wielopokoleniowymi zespołami, swoim spojrzeniem na wyzwania w tym obszarze, zwłaszcza w perspektywie nadchodzących lat zdeterminowanych przez nieubłaganą demografię.

Przycisk

Czyli Respira - harmonijny oddech, harmonijne życie


Gdy masz już wszystko ułożone w głowie, gdy już wiesz, że warto coś zmienić, gdy nawet wiesz jak… wciąż potrzebujesz czegoś, co będzie trzymać cię na właściwym kursie. Coś, co będzie Cię wspierać w każdej chwili, poza intelektem, a nawet wtedy, gdy głowa będzie podpowiadać: daj sobie spokój, nic z tego nie będzie…. Potrzebujesz czegoś, co zawsze będzie Twoim sprzymierzeńcem do kreowania własnego życia tak jak chcesz. Wraz Moniką Marcik, instruktorką metody oddechowej Respira, zapraszamy na intymne spotkanie z Twoim własnym oddechem. Intymne, ponieważ tylko Ty możesz nawiązać ze swoim oddechem prawdziwą więź, związek, dzięki któremu łatwiej będzie Ci wędrować przez świat. Podczas spotkania dowiesz się, jak wesprzeć swój oddech w byciu lekkim, pełnym i swobodnym. Doświadczysz też tego, co Twój oddech może zrobić dla Ciebie.

Monika Marcik

Trenerka biznesu, coach, Supervisor, Instruktorka Khaity i Respira

Icon
PRELEGENCI
Icon Icon
Magdalena Bargieł

Współzałożycielka firmy wdrożeniowej DOM HR. Psycholog biznesu łącząca wiedzę teoretyczną z doświadczeniem praktycznym zdobytym w wewnętrznych strukturach HR oraz jako konsultant, doradca, wdrożeniowiec, mentor LHH, coach ICC, Trener Przywództwa ICAN Instytut. Absolwentka MBA Akademii L. Koźmińskiego. Ponad 20 lat w biznesie. Zaczynała jako konsultantka Hay Group i KornFerry. Następnie pracowała jako szef HR w firmach takich jak Wirtualna Polska, Teva Pharmaceuticals, PZU, Sygnity, The Adecco Group i Grupa EWL. Specjalizuje się w transformacji organizacyjnej, zarządzaniu zmianą, strategicznym wdrażaniu kultury organizacyjnej opartej na wartościach. Prowadzi projekty wdrożeniowe tworzące Dobre Organizacje. Zajmuje się budowaniem zaangażowania. Prowadzi programy rozwoju przywództwa.

Icon
Beata Dyraga

Prekursorka wellbeingu korporacyjnego w Polsce. Wyznaczyła ścieżkę dla rozwoju świadomości korzyści płynących z dbałości o dobrostan pracowników oraz integracji, aspektów zdrowia fizycznego, psychicznego i społecznego w życie organizacji. Jest prezeską i założycielką Grupy Szkoleniowej PRODIALOG działającej na rynku od 2002, oferującej usługi dla setek największych międzynarodowych korporacji. W organizacji pełni funkcję prezeski, trenerki, psychologa biznesu, tworząc i prowadząc procesowe projekty rozwojowe, warsztaty i szkolenia. Poprowadziła tysiące szkoleń dla setek firm i wielu tysięcy osób. Jest cenioną mówczynią i prelegentką, dzielącą się swoją wiedzą i doświadczeniem na licznych konferencjach, wydarzeniach oraz w mediach. Autorka wielu publikacji i artykułów, które inspirują i motywują czytelników do poszerzania świadomości i radzenia sobie w dynamicznym świecie pełnym zmian, a organizacje do kreowania kultury zrównoważonego rozwoju i nowoczesnego przywództwa. Twórczyni Szkoły Wellbeingu w Organizacji, która pomagają firmom kreować i wprowadzać procesowe projekty wellbeingowe często w bardzo trudnym środowisku biznesowym i włączać dobrostan do kultury organizacji. Jest również nauczycielką Świadomej Obecności – praktyki, która stawia sobie za cel promowanie i rozwój świadomej obecności zarówno w biznesie, jak i w życiu osobistym. Pokazuje i uczy jak radzić sobie ze stresem, wypaleniem zawodowym, jak odkryć kryjący się w każdym człowieku potencjał, jak lepiej radzić sobie z przeciwnościami, wyzwaniami dnia codziennego, tempem życia i nieprzewidywalnością zmian. Daje ludziom spokój, pewność siebie, pomaga odnaleźć stabilność w sobie w zmiennym i nieprzewidywalnym świecie.Laureatka dwóch nagród: Polskiej Nagrody Inteligentnego Rozwoju: MARKA PRZYSZŁOŚCI 2024 dla Prodialog oraz LIDER INTELIGENTNEGO ROZWOJU 2024 za wieloletnią działalność na polu edukacji i promocji zdrowia psychicznego i dobrostanu osobistego. Nominowana do nagrody „SYMBOL WELLBEINGU 2024” w ogólnopolskim programie prowadzonym na łamach „Monitora Biznesu” i „Monitora Rynkowego” oraz „CHAMPION BIZNESU 2024” przez Europejski Ośrodek Rozwoju Gospodarki za wkład w rozwój wellbeingu w Polsce.

Icon
Romeo Grzębowski

Współzałożyciel Time for Team oraz Extended Tools Polska. Od ponad 25 lat zajmuje się prowadzeniem projektów doradczych w obszarze zarządzania ludźmi, rozwoju liderów i zespołów. Jest certyfikowanym coachem ICC, certyfikowanym konsultantem Extended DISC® i FinxS Sales Assessment, mentorem i ekspertem MIT Enterprise Forum/Start Smart. Chętnie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem, wykładając na studiach podyplomowych, czy występując na konferencjach. Jako zwolennik podejścia humano centrycznego i propagator dbałości o ludzi angażuje się w różne inicjatywy, których celem jest budowanie zdrowych i efektywnie działających kultur organizacyjnych, m.in. jest pomysłodawcą Konkursu “HR, który rozumie Sprzedaż” oraz współautorem i współprowadzącym program „#BiznesToLudzie” w telewizji Biznes24. Właśnie wydał książkę „LUDZIE - NIE ZASOBY Jak reagować na zmiany i budować kulturę zaangażowania”, która w ciągu miesiąca od rozpoczęcia przedsprzedaży stała się bestsellerem wydawnictwa Wolters Kluwer.

Icon
Klaudia Fatah-Zarzycka

Dyrektorka ds. programów rozwojowych Kozminski Executive Business School w Akademii Leona Koźmińskiego. Mentorka, trenerka biznesu, headhunter
i certyfikowany coach. Wykładowczyni na studiach podyplomowych, w tym MBA. Prowadzi konsultacje i coaching kariery dla liderów poszukujących nowych wyzwań zawodowych. Posiada dwudziestopięcioletnie doświadczenie menedżerskie. Przeprowadziła ponad 35 tysięcy godzin szkoleń. Współzałożycielka firmy szkoleniowej. Autorka licznych publikacji i prelegentka na konferencjach.

Icon
Małgorzata Frankowska

Dyrektor HR w Benefit Systems

Icon
Małgorzata Jakubicz

Ekspertka i trenerka w EY Academy of Business. Certified Leadership Trainer, Human Ambassador in the Digital Era, Coach ICF PPC, ekspertka ds. przywództwa, w tym w programie EY: Master Level Leadership.Wykładowczyni na uczelniach AGH, SGH, Akademia Leona Koźmińskiego w obszarach przywództwo służebne, autentyczne i cyfrowe. Ekspertka w kampaniach „Bliżej Siebie” dedykowanej empatii i zdrowiu psychicznemu w miejscu pracy oraz „Bezpieczeństwo pracy w świecie cyfrowym” EU – OSHA. Zdobywczyni między innymi nagród: Top10 coaches in Warsaw, Digital Transformation Impact Leader of the year 2023. Autorka książki „Lider w trampkach, czyli jak być przywódcą w zgodzie ze sobą” oraz licznych publikacji. Przywódczyni służebna. Ambasadorka humanizmu w dobie cyfrowej.

Icon

Trener, doradca, mówca inspiracyjny, wykładowca akademicki i mentor w zakresie: przywództwa, negocjacji i budowania relacji, strategii i kultury organizacyjnej opartej na wartościach oraz zarządzania sobą i energią menedżerów. Od 25 lat ponad 250 000 osób brało udział w jego wykładach, szkoleniach i sesjach strategicznych podczas realizacji programów rozwojowych dla firm, studiów podyplomowych i MBA. Na swoich wystąpieniach inspiracyjnych i kursach z niezwykłą lekkością pokazuje zawiłe połączenie między tym jak zarządzać sobą i podejmować decyzje, aby być przywódcą w czasach szybkich zmian oraz jak umiejętności negocjowania i budowania relacji w biznesie przekładają się na wyniki sprzedażowe, korzyści finansowe i obustronne zadowolenie partnerów.


Współtwórca „Akademii Negocjacji, Budowania Relacji i Kreowania Wartości w Biznesie”, Programu „Transformacja organizacji i kultury organizacyjnej w oparciu o wartości - Value Match”, „Life & Business Energy Management”. Partner i członek zarządu „Kirov Strategic Negotiators” i programu LifeEnegy.pl oraz dyrektor Koźmiński MBA-obszar Przywództwo i Negocjacje, Akademii Leona Koźminskiego. Dyrektor Kozminski MBA dla Przedsiębiorców i Inżynierów.


Nauczyciel i instruktor ponad 10 systemów Qigong/Tai Chi regulujących przepływ energii w ciele, wzmacniających układ odpornościowy, redukujących stres i uwalniających blokady fizyczne i emocjonalne. Autor 2 książek oraz kilkuset artykułów w czasopismach naukowych oraz prasy menedżerskiej

Icon
Nikolay Kirov
Nadia Kirova

Trenerka biznesu, wykładowczyni akademicka, coach, managerka i przedsiębiorczyni, z ponad 25-letnim doświadczeniem zawodowym.


Certyfikowana konsultantka metod analizy osobowości zawodowej i rozwoju, coach stosująca w swojej praktyce kwestionariusze Master Person Analysis, FRIS, Talentów wg. koncepcji Instytutu Gallupa – StrengthsFinder, MTQ48 - odporność psychiczna (mental toughthness), Reiss Motivation Profile, Facet5 i Value Match.


Partnerka i członkini zarządu „Kirov Strategic Negotiators” i LifeEnegy.pl, Prezes Fundacji „Pasja do Edukacji i Rozwoju”, członek zarządu Fundacji BARGEWORK, członek zarządu Bulcom. Członkini Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówczyń i Mówców. ZEN Coaching praktyk. Od lat łączy swoje doświadczenia menedżerskie oraz biznesowe z technikami trenerskimi opartymi o najnowszą wiedzę z zakresu budowy mózgu, stylów myślenia FRIS®, uczenia się i motywacji. Prowadzi szkolenia, warsztaty i wykłady dla menedżerów i przedsiębiorców w zakresie: przywództwa, budowania i rozwijania zespołów, zarządzania różnorodnością, zarządzania sobą oraz zespołami, komunikacji i motywowania.


Wspiera ludzi w odkrywaniu swoich talentów, inspiruje do podążania za swoją pasją. Szczególnie ceniona za nowatorskie spojrzenie na już funkcjonujące rozwiązania w biznesie, dzięki którym poprawia efektywność funkcjonowania organizacji.

Icon

Współzałożyciel firmy wdrożeniowej DOM HR. Od ponad dwudziestu lat realizuje projekty wdrożeniowe w obszarze kultury organizacyjnej, systemów HR i przywództwa. Absolwent wydziału Organizacji i Zarządzania UW. Jako konsultant angażuje kluczową kadrę menedżerską wy wypracowywanie strategii organizacji. Prowadzi badania kultur organizacyjnych. Realizuje programy zmian kultury organizacyjnej dostosowując je do strategii biznesowej. Zapewnia spójność zachowań ze strategią na wszystkich szczeblach organizacji. Jako trener prowadzi warsztaty i szkolenia rozwoju liderów. Wspiera przejścia organizacji przez zmiany.Autor licznych publikacji na temat organizacji i zarządzania. Popularyzator nowoczesnego przywództwa Mission Command.

Icon
Piotr Kolmas
Katarzyna Kowalska

Kierownik Działu HR w KIR, partner w firmie Marschall Polska, doradca biznesowy, trener, coach.Karierę zawodową rozpoczęła na początku lat 80 tych pracując w koncernach międzynarodowych w branży FMCG na stanowiskach menedżerskich średniego i wyższego szczebla, w tym 10 lat na stanowiskach top managerskich. Od 20 lat specjalizuje się w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, jest czynnym trenerem, konsultantem
i certyfikowanym coachem. W KIR odpowiada za zarządzanie działem HR
i wpieranie organizacji w obszarze zasobów ludzkich.W dorobku pracy zawodowej tworzyła i realizowała projekty dla różnorodnych branż i sektorów rynku. Zajmuje się coachingiem, wspiera projektowanie karier zawodowych, wprowadza nowatorskie rozwiązania z zakresu zarządzania personelem, przeprowadza audyty procesów biznesowych, diagnozuje i doskonali komunikację wewnętrzną, wspiera kształtowanie kultury organizacyjnej.
W ramach swoich zadań wprowadza systemy motywacyjne, coachingowe i mentoringowe, realizuje audyty personalne i diagnozy zarządzania personelem, wspiera budowę strategii zarządzania personelem. Realizuje szkolenia z zakresu rozwoju kompetencji menedżerskich i zarządczych.

Icon
Monika Marcik

Trenerka biznesu, coach, Supervisor, Instruktorka Khaity i Respira

Icon
Sylwia Nowakowska

Główny specjalista w Dziale HR w KIR.Od kilkunastu lat specjalizuje się w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. W KIR zajmuje się techniczną i administracyjną stroną HR, wpierając organizację w tym obszarze.Uzyskała akredytowane certyfikaty PRINCE2® Foundation, M_o_R® Foundation oraz Change Management™ Foundation. Oprócz prawa pracy pasjonuje się analityką i procesami w HR, które można zinformatyzować. Z wykształcenia administratywista, od studiów pasjonująca się prawem pracy. Ukończyła menadżerskie studia podyplomowe zarządzania zasobami ludzkimi na Uniwersytecie Warszawskim.

Icon
Anna Potocka-Domin

Prezeska i co-fundatorka Fundacji Kobiety Inspirują. Ekspertka, trenerka i mentorka w tematyce równości płci i DEI (diversity, eqity & inclusion), ESG, etyki, społecznej odpowiedzialności biznesu, filantropii korporacyjnej, praw człowieka oraz etycznej komunikacji w biznesie. Wykładowczyni SGH - podyplomowe studia nt. ESG; Uczelnia Łazarskiego - MBA ESG. Od lat tworzy programy badawcze i szkoleniowe dla biznesu, jest m.in. (współ)twórczynią projektów warsztatowych pn. "Kolaż różnorodności", "Co nas łączy", "Neuroróżnorodni", "Sandwich genaration", "Jak rozmawiać z Sygnalistą". Wiceprezeska BCC (2006-2023); członkini Rady Uczelni SGH (kadencja 2021-2024), Rady Ekspertów Ośrodka THINK TANK, Ambasadorka Równości w Biznesie (od 2015 roku, w programie MPiPS), Ambasadorka 30% Club Poland, członkini Rady Inclu(vi)sion działającej na na rzecz współpracy Osób z Niepełnosprawnościami z biznesem. Członkini komisji przyznającej firmom certyfikat "Wolontariat pracowniczy najwyższej jakości" oraz kapituł konkursów z obszaru ESG, m.in. Dobroczyńca Roku; Firma Przyjazna Tacie/ Rodzicom na Etacie z FORBES WOMEN; DEI 30% Club PL. Autorka cyklu podcastów "Kobiety Inspirują", w których gościła już m.in. Urszulę Dudziak i Ewę Ewart.

Icon
Katarzyna Patalan

Marketing Manager w SmartLunch.Przez ostatnie lata związana z branżą HR, pełniła funkcję redaktor naczelnej magazynu „Benefit”, wydawanego przez Benefit Systems, skierowanego do profesjonalistów z sektora HR. Wcześniej zajmowała się PR-em w firmie MyBenefit, dostarczającej nowoczesne programy kafeteryjne. Od ponad trzech lat współpracuje ze SmartLunch, liderem w dostarczaniu benefitów żywieniowych dla sektora przemysłowego.Jest absolwentką filologii polskiej na Uniwersytecie Gdańskim. Jej pasja do rozwoju, szkoleń i benefitów pracowniczych zaowocowała szeroką wiedzą praktyczną, którą pogłębiała podczas studiów podyplomowych z Kultury Medialnej i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Gdańskim oraz Zarządzania Zasobami Ludzkimi na Uniwersytecie w Białymstoku. Przez lata współpracowała z czołowymi ekspertami branży, tworząc treści dotyczące HR. Jest autorką licznych publikacji prasowych oraz współautorką książki „Benefity. Jak budować atrakcyjną ofertę dla pracowników” pod redakcją Joanny Likszy.Jej zainteresowania skupiają się na rozwoju osobistym, komunikacji i jej kluczowej roli w zarządzaniu ludźmi i biznesem.

Icon
Małgorzata Sztabińska

Dyrektorka Biura Doboru i Rozwoju Kadr w ERGO HESTII

Icon
Yuliia Pysmenna

Absolwentka prestiżowych uczelni, takich jak Akademia Leona Koźmińskiego, gdzie uzyskała tytuł MBA, a także University of Bradford.
Z Tutlo związana od samego początku swojej kariery zawodowej, była pierwszą osobą spoza grona założycieli, która dołączyła do firmy. Od tamtej pory nie tylko zbudowała od podstaw model współpracy z lektorami, który teraz obejmuje rekrutację, onboarding, programy motywacyjne i bonusowe, ale także przyczyniła się do nawiązania współpracy z blisko 3000 nauczycieli!Dzięki swojej pasji i zaangażowaniu stworzyła zespół HR, który pozyskał większość pracowników Tutlo oraz opracowała i wdrożyła kompleksowy system benefitów. Obecnie jako COO nadzoruje rozwój platformy, odpowiada za wdrażanie nowych kursów, organizację webinarów i lekcji grupowych, a także prowadzi rekrutację na kluczowe stanowiska. Jej odpowiedzialność rozciąga się również na współpracę międzyzespołową, koordynację działań marketingowych i rozwój operacyjny firmy.

Icon
dr Ewa Woydyłło-Osiatyńska

Doktor psychologii i terapeuta uzależnień.Ukończyła historię sztuki na Uniwersytecie w Poznaniu oraz podyplomowe studium dziennikarskie na Uniwersytecie Warszawskim. Wykształcenie psychologiczne zdobyła w Antioch University w Los Angeles, doktorat z psychologii zyskała na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim.Autorka książek m.in.: ”Zakręty życia”, „Wybieram wolność, czyli rzecz o wyzwalaniu się z uzależnień”, „Zaproszenie do życia”, „Podnieś głowę: Buty szczęścia”, „Sekrety kobiet”, „My – rodzice dorosłych dzieci”, „W zgodzie ze sobą”, „Rak duszy”, „O alkoholizmie”, „Poprawka z matury”. Spopularyzowała w Polsce leczenie oparte na modelu Minnesota, bazującego na filozofii Anonimowych Alkoholików. Otrzymała wiele odznaczeń za osiągnięcia w dziedzinie terapii i profilaktyki uzależnień: Medal św. Jerzego przyznany przez „Tygodnik Powszechny”, odznaczenie Ministra Sprawiedliwości za pracę z uzależnionymi w więzieniach oraz Krzyż Oficerski Orderu Odrodzenia Polski nadany przez Prezydenta RP.

Klaudia Viana

HR Managerka w KIR.Od 10 lat pracuje zawodowo w obszarze administracji i zarządzania zasobami ludzkimi w branży nowych technologii. Karierę rozpoczęła w międzynarodowej organizacji non-profit działającej na rzecz dostępu organizacji pozarządowych do nowych technologii. Następnie zdobywała doświadczenie w branży streamingowej, gdzie zajmowałam się zarządzaniem zasobami ludzkimi, wdrożeniem benefitów dla pracowników i wspieraniem kultury organizacyjnej. Od 5 lat pracuje jako HR Manager w KIR.Ukończyła studia licencjackie na Uniwersytecie Warszawskim na kierunku europeistyka wschodniosłowiańska oraz studia magisterskie na kierunku Zarządzanie na specjalizacji zarządzanie organizacją. Uzyskała certyfikat Project Manager PRINCE2 Foundation. Jest również absolwentką studiów podyplomowych na Akademii Leona Koźmińskiego na kierunku HR Business Partner.

Icon
PARTNERZY MEDIALNI
Icon

CELEBRUJ Z NAMI

Image

30 lat magazynu „Personel i Zarządzanie”

Jesteśmy pierwszym czasopismem dla branży HRM w Polsce. Ukazujemy się nieprzerwanie od 1994 r. Od 30 lat obserwujemy polskie działy personalne i bierzemy aktywny udział w ich transformacji. Jesteśmy miesięcznikiem dla menedżerów HR i HR biznes partnerów, niezbędnym dla każdego lidera, który chce skutecznie wpływać na realizację celów biznesowych firmy. Piszemy o tym, w jaki sposób nowoczesne zarządzanie ludźmi buduje siłę i przewagę organizacji na konkurencyjnym rynku. Edukujemy, jak krok po kroku wdrażać procesy personalne, aby przynosiły oczekiwane efekty biznesowe. Promujemy najlepsze studia przypadku, sprawdzone metody, inspirujące wdrożenia. Współpracujemy z uznanymi ekspertami, praktykami zarządzania i liderami opinii. Wiemy, że siłą nowoczesnych organizacji jest efektywne i mądre zarządzanie pracownikami. W każdym wydaniu pokazujemy, jak można je wdrażać na co dzień – praktycznie.

Image
ORGANIZATOR
Image Icon
LOKALIZACJA

Trend House

Chmielna 73

00-801 Warszawa

Icon

Redakcja Personel i Zarządzanie

Ul. Burakowska 14

01-066 Warszawa


Katarzyna.chalas@infor.pl

510 024 916

Anna.wludarczyk@infor.pl

605 66 86 88

Ewa.walenda@infor.pl

510 024 943

KONTAKT
Icon Icon Icon
Icon

AKREDYTACJA NA KONFERENCJĘ
Bezpłatne uczestnictwo jest przewidziane dla praktyków, którzy zarządzają zasobami ludzkimi w organizacjach.

NIE AKREDYTUJEMY
Zgłoszeń pochodzących od dostawców usług szkoleniowo doradczych, tj: konsultantów i doradców biznesowych, przedstawicieli firm doradztwa personalnego, szkoleniowych, agencji rekrutacyjnych, trenerów, coachów itp.


W celu bezpłatnej akredytacji wyślij e-maila na adres: personel.konferencja@infor.pl

W treści maila prześlij:

Po otrzymaniu Twojego e-maila, w ciągu
5 dni odeślemy potwierdzenie bezpłatnego udziału. Informujemy, że liczba miejsc jest ograniczona i redakcja ma prawo do odrzucenia akredytacji bez podania powodów.

W przypadku pytań zadzwoń:

W tytule maila: Akredytacja HR EXCELLENCE 2024


  • Imię i nazwisko
  • Stanowisko służbowe
  • Adres mailowy służbowy
  • Telefon kontaktowy
  • Nazwę i adres firmy
  • NIP firmy

Katarzyna Chałas 510 024 916; Anna Włudarczyk 605 66 86 88; Ewa Walenda 510 024 943

WEŹ UDZIAŁ BEZPŁATNIE

Administratorem Państwa danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu zapisu oraz uczestnictwa w Konferencji. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych, w tym o przysługujących prawach, znajduje się w Rozdziale IV Regulaminu.

WIDZIMY SIĘ

NA KONFERENCJI

© INFOR PL Spółka Akcyjna